Γιώργος Λόης το «Golden Boy» της διαφήμισης
Αφιέρωμα στον Γιώργο Λόη τον Έλληνα θρύλο της διαφήμισης
Ο θρυλικός Γιώργος Λόης γεννήθηκε στις 26 Ιουνίου του 1931 στο Μπρονξ της Ν.Υόρκης όπου μεγάλωσε από Έλληνες μετανάστες γονείς και σύντομα έγινε ο πιο δημιουργικός και παραγωγικός διαφημιστής της εποχής μας.
Δημιουργώντας τις δικές του διαφημιστικές εταιρείες έγινε γνωστός για πάρα πολλά “θαύματα” που προκάλεσαν καινοτόμες αλλαγές στον αμερικανικό αλλά και στον παγκόσμιο πολιτισμό.
Στην ηλικία των 20ετών ήταν πρωτοπόρος της δημιουργικής επανάσταστης στην Αμερικάνικη διαφήμιση. Δημιούργησε την ιδέα και τον πρωτότυπο σχεδιασμό για το συμπλήρωμα του New York για το Herald Tribune (προπομπός του New York magazine), έκανε το τότε αποτυχημένο MTV τεράστια επιτυχία με την καμπάνια του “I Want My MTV”, βοήθησε στην δημιουργία του VH1, δημιούργησε μια καινούργια κατηγορία marketing τα γκουρμε κατεψυγμένα φαγητά ονομάζωντάς το Lean Cuisine.
Επίσης με την επινόηση ενός ακόμη marketing φαινομένου κατάφερε να πείσει την Αμερική να αλλάξει το πετρέλαιο κίνησης στους σταθμούς Jiffy Lube, έκανε τον Tommy Hilfiger διάσημο με 1 μόνο διαφήμιση και έσωσε τις USA Today από την εξαφάνιση με την πρωτοποριακή καμπάνια του “Singing”.
Το 1994 ο Γιώργος Λόης με την δυναμική του καμπάνια “In Your Face” μετέτρεψε το ESPN, μέσα σε μία ημέρα σχεδόν, στο καλύτερο αθλητικό κανάλι. Επιπλέον, δημιούργησε τις νικητήριες διαφημηστικές καμπάνιες τεσσάρων Γερουσιαστών των Η.Π.Α: του Jacob Javits, του Warren Magnuson, του Hugh Scott και του Robert Kennedy,είναι προφανές πως η λίστα με τις πρωτοποριακές διαφημιστικές καμπάνιες του είναι ατελείωτη. To 2008 το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης εγκατέστησε 38 από τα εικονικά του εξώφυλλα για το Esquire στην μόνιμη συλλογή του και γιορτάζεται απο την χρονιαία έκθεση με το όνομα George Lois: The Esquire Covers @ MoMA.
Πηγές: ellines.com, tovima.gr
Πρόσφατα σχόλια