ΟΙ ΠΙΟ VIRAL ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2018

 

 

Το viral marketing είναι μία στρατηγική που χρησιμοποιεί τα υπάρχοντα κοινωνικά δίκτυα για την προώθηση ενός προϊόντος. Το όνομά του αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές διαδίδουν πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν με άλλους ανθρώπους στα κοινωνικά τους δίκτυα με τον ίδιο τρόπο που ο ιός εξαπλώνεται από το ένα άτομο στο άλλο. Μπορεί επίσης να παραδοθεί και από στόμα σε στόμα.

 

  1. Amazon

 

ALEXA ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ – AMAZON ALEXA

Tο Amazon Echo είναι ένα έξυπνο προϊόν που σας επιτρέπει να αλληλεπιδράσετε με τον οικονικό βοηθό Alexa για να κάνετε μια σειρά διαφορετικών ενεργειών. Η Amazon Alexa μπορεί να σας απαντήσει σε μια σειρά ερωτήσεων, να δημιουργήσει ημερολόγια ή να παίξει μουσική. Εάν διαθέτετε έξυπνες συσκευές στο σπίτι σας, ο βοηθός μπορεί να τροποποιηθεί περαιτέρω για να εκτελέσει μια σειρά διαφορετικών ενεργειών σε συνάφεια με αυτές τις συσκευές.

Mια από τις πιο εκπληκτικές και δημιουργικές εκστρατείες μάρκετινγκ του 2018 είναι η «Alexa Lost Her Voice».

Η ίδια η διαφήμιση είναι εξαιρετικά δημιουργική και κατάφερε να γίνει μία από τις πιο δημοφιλείς διαφημίσεις από το Super Bowl. Παρουσιάζει τη δημιουργική ιδέα ότι η «Alexa έχασε τη φωνή της» και οι έξυπνες λειτουργίες echo θα αντικατασταθούν από φωνές διασημοτήτων..

  1. Spotify

Συμπεριλαμβάνουμε την καμπάνια του Spotify στη λίστα μας για το 2018. Η δημοφιλής μουσική-ροή μάρκα πήρε τα πράγματα που αγαπάμε-σκληρά δεδομένα πνευματικό σχόλιο και εξατομίκευση – για να δημιουργήσουν την καμπάνια «2018 Goals» προς τα εμπρός.

 

Οι διαφημίσεις εμφανίστηκαν έξω σε διαφημιστικές πινακίδες και ως πληρωμένες κοινωνικές διαφημίσεις σε εννέα αγορές και συχνά ήταν υπεροπτικές, όπως αυτή η πολιτική διαφήμιση για το αμερικανικό κοινό:

 

Η έξυπνη καμπάνια του Spotify είναι σύμφωνη με τις επιθυμίες των σημερινών ακροατηρίων των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης: εκπλήσσει, είναι περιεκτική  και βασίζεται σε γεγονότα.

  1. LinkedIn

Η LinkedIn δημιούργησε μια καμπάνια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που μετατόπισε την εστίαση από τις δυνατότητες του ιστότοπου στο κοινό με το ερώτημα «Σε τι είσαι;» τα μέλη υπέβαλαν για το λόγο που προωθούνται επαγγελματικά, η LinkedIn δημιούργησε μια διαφημιστική καμπάνια βίντεο που ξεκίνησε κατά τη διάρκεια των Χρυσών Σφαιρών.

Το μήνυμα από την καμπάνια του LinkedIn ήταν, δεν έχει σημασία γιατί εργάζεστε σκληρά, έχετε μια κοινότητα στην πλατφόρμα μας. «Ό, τι κι αν είσαι σε αυτό, είμαστε μαζί μαζί του», γράφει το LinkedIn.

  1. IKEA

H IKEA κυκλοφόρησε ένα βίντεο 25 για την εκστρατεία «Oddly IKEA». Η εκστρατεία δημιουργήθηκε για να επισημάνει τα αντικείμενα φοιτητικής εστίασης από το σχολείο.

Τα προϊόντα της IKEA εμφανίζονται μπροστά και στο κέντρο, αλλά το βίντεο εξακολουθεί να προσθέτει αξία στους θεατές ενώ είναι αναμφισβήτητα χαλαρωτικό και αξιοποιεί μια δημοφιλή τάση.

  1. Adidas

Αγωνία πλήθους

Η Adidas υιοθέτησε μια νέα και καινοτόμο προσέγγιση στο ψηφιακό μάρκετινγκ τον Απρίλιο, όταν χρησιμοποίησε τους 30.000 δρομείς του μαραθώνιου της Βοστώνης για να δημιουργήσει εξατομικευμένα βίντεο των συμμετεχόντων για να προωθήσει τις τελευταίες ενδυμασίες. Έκανε ένα συνδυασμό επαγγελματικών παραγόμενων περιεχομένων που δημιουργούνται από χρήστες και αναδυόμενων τεχνολογιών (με τη μορφή αγωνιστικών αμαξιδίων εξοπλισμένων με τσιπ tracker υψηλής τεχνολογίας), επέστρεψε μια σειρά πλούσιων οπτικών περιεχομένων που έδωσαν μια πραγματική εικόνα στο βόμβο των την εκδήλωση, την ανταμοιβή της πρόκλησης και τις μοναδικές μετρήσεις που προβάλλουν την πρόοδο κάθε συμμετέχοντος κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης. Το αποτέλεσμα ήταν να μέσα σε δύο μέρες οι προβολές του βίντεο να εκτοξευθούν στις 100.000.

  1. Intuit:

«Μια γιγαντιαία ιστορία»

Η Intuit, μια εταιρεία λογισμικού που αναπτύσσει και πωλεί λογιστικά, οικονομικά και λογισμικά φορολογικής προετοιμασίας για ιδιώτες και μικρές επιχειρήσεις, ξεκίνησε πρόσφατα τη νέα της εκστρατεία μάρκας.

Ο στόχος της εκστρατείας είναι να φέρει μαζί όλα τα εμπορικά σήματα της Inuit. Επειδή εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα της μάρκας και μόνο τέσσερα στα χίλια άτομα χρησιμοποιούν δύο ή περισσότερα από αυτά η μάρκα θέλει να δείξει ότι τα προϊόντα της είναι καλύτερα όταν χρησιμοποιούνται ως ομάδα.

Για αυτό δημιούργησε ένα γιγαντιαίο ρομπότ για να αντιπροσωπεύει τη δύναμη των υπηρεσιών της μάρκας, αποφασίζοντας ότι η κινούμενη εικόνα ήταν ο καλύτερος τρόπος να αποκτηθεί η ιδέα της μάρκας. Η διαφήμιση έπαιξε στη διάρκεια του Super Bowl LII ως teaser 15 δευτερολέπτων.

  1. NIKE

Για να προωθήσει την κυκλοφορία των νέων παπουτσιών της, Epic React, η Nike ανέπτυξε μια εκπληκτική εκστρατεία ψηφιακού μάρκετινγκ, πλούσια σε περιεχόμενο σε πλήθος καναλιών και σημείων επαφής, όπως ιστότοπους, κινητά, κοινωνικά μέσα και βίντεο.

Αλλά ίσως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της εκστρατείας είναι η πρωτοβουλία Reactland, η οποία μεταφέρει τους χρήστες στην καρδιά ενός εικονικού παιχνιδιού βίντεο (πλήρης με ένα Avatar του εαυτού τους) που τους επιτρέπει να γνωρίσουν την τελευταία μοναδική τεχνολογία αποσβέσεων της μάρκας.

 

 

https://locowise.com/blog/the-best-viral-marketing-campaigns-of-2018

https://www.spredfast.com/social-marketing-blog/best-marketing-campaigns-2018-so-far

https://en.wikipedia.org/wiki/Viral_marketing

https://digitalmarketinginstitute.com/the-insider/6-of-the-most-memorable-digital-marketing-campaigns-of-2018

https://digitalmarketinginstitute.com/blog/05-02-18-3-of-the-most-creative-marketing-campaigns-of-2018

 

Kostas_Samonakis

Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Σαμωνάκης, είμαι προπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου Κρήτης, με κατεύθυνση Marketing και κατάγομαι από το Ηράκλειο Κρήτης.

You may also like...