5+1 Χρήσιμα tips για το ηλεκτρονικό σου κατάστημα!

 

Εάν είσαι ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος ή σκοπεύεις να δημιουργήσεις ένα σύντομα, σίγουρα σκέφτεσαι τον ανταγωνισμό που υπάρχει στην αγορά του διαδικτύου και πως να κάνεις τη δική σου επιχείρηση να ξεχωρίσει από αυτόν.

Για να αρχίσετε να προσελκύετε αγοραστές και να διατηρείτε πιστούς πελάτες πρέπει να κάνετε σωστή δουλειά και να είστε αφοσιωμένοι σε αυτή.

Εδώ είναι 5+1 χρήσιμες συμβουλές που πρέπει να κάνετε ή να εξετάσετε όταν ξεκινάτε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.

1 Web Design

Δεν έχει σημασία αν παρέχετε το καλύτερο δυνατό προϊόν στο κατάστημά σας και την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Αν ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματός σας δεν είναι καλός, η ηλεκτρονική σας παρουσία είναι καταδικασμένη.

Για να δημιουργήσετε ένα κερδοφόρο ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείτε είτε να πληρώσετε έναν σχεδιαστή ιστοσελίδων, είτε να το πάρετε πάνω σας και να μάθετε να το κάνετε μόνος. Εναλλακτικά, μπορείτε να πάρετε ένα έτοιμο πρότυπο (template) και να το προσαρμόσετε στις ανάγκες σας.
Υπάρχουν χιλιάδες templatesστο διαδίκτυο, τα οποία μπορείτε να πάρετε από γνωστές ιστοσελίδες όπως TemplateMonster, TonyTemplates, Apollotheme.

2 Προσφέρετε Καλό Online Support

Οι καταναλωτές σας πρέπει να γνωρίζουν ότι θα έχουν υποστήριξη αφού κάνουν μια αγορά, αν χρειαστεί. Η εγγύηση για την αντιμετώπιση προβλημάτων μετά την αγορά και τη διαβούλευση πριν από την αγορά μπορεί να μετατρέψει τους πιθανούς αγοραστές σε πιστούς πελάτες.

Ο πιο ολοκληρωμένος και χρήσιμος τύπος υποστήριξης είναι μια λειτουργία ζωντανής συνομιλίας που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο. Αυτό το εργαλείο μπορεί να αυξήσει την μετατροπή σας σε επίπεδο ιστότοπου κατά 10% ή περισσότερο.

3 Διαφήμιση στα Social Media

Τα Social Media παίζουν σημαντικό ρόλο στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, όσον αφορά την απόδοση της επένδυσης (ROI), τους πελάτες και τις πωλήσεις, γι ‘αυτό πρέπει να είστε ορατοί παντού. Εξαιτίας των SocialMedia, τώρα έχετε τη δυνατότητα να συνδεθείτε με δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, σε μια στιγμή.

Επιπλέον, τα Social Media μπορούν να χρησιμοποιηθούν δωρεάν ή με ελάχιστη επένδυση και θα προσφέρουν αρκετά, ειδικά εάν είστε στην αρχή και μόλις ξεκινήσατε την επιχείρησή σας.

Θα βοηθήσουν στο να χτίσετε εμπιστοσύνη στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να αυξήσετε πελάτες, οπαδούς αλλά και τις πωλήσεις σας.

4 Search Engine Optimization – SEO

Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα πρέπει να έχει επισκεψιμότητα προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι αγορές. Το κλειδί για την παραγωγή της επισκεψιμότητας;

Βελτιστοποίηση κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

Με την ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών SEO στους τίτλους και τις περιγραφές των προϊόντων σας, η ιστοσελίδα σας είναι πιθανότερο να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Επίσης:

  • Προσθέστε λέξεις-κλειδιά και στις φωτογραφίες που θα περιέχει το website (alttags).
  • Αυξήστε την ταχύτητα της ιστοσελίδας.
  • Χρησιμοποιήστε τις επικεφαλίδες και τις επιλογές μορφοποίησης για να κάνετε τις σελίδες σας πιο ευανάγνωστες.
  • Προσθέστε

5 Παρακολουθήστε το Analytics

Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων δεν μπορούν να βελτιώσουν τις στρατηγικές ανάπτυξης χωρίς να παρακολουθούν την πρόοδό τους. Ο καλύτερος τρόπος παρακολούθησης της δραστηριότητας πώλησης και της συμπεριφοράς των πελατών σας είναι να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το Google Analytics.

Αυτό το πρόγραμμα παρέχει σαφείς μετρήσεις για το κατάστημά σας, όπως τον αριθμό επισκέψεων της σελίδας ιστότοπου, τον αριθμό των σβησμένων καλαθιών αγορών, την ώρα κάθε επίσκεψης του ιστοτόπου κ.α.

Συνεχώς παρακολουθείτε τις μετρήσεις των πωλήσεων σας με το Analytics, ώστε να μπορείτε να έχετε μία πλήρη εικόνα για την επισκεψιμότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Χρησιμοποιώντας το Analytics, θα μπορείτε να διαμορφώνετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σύμφωνα με τις πληροφορίες που λαμβάνεται από το Analytics.

6 Προσφέρετε πολιτικές εγγυημένης επιστροφής χρημάτων

Η αγορά ενός προϊόντος από το διαδίκτυο με περιορισμένη πολιτική επιστροφής είναι επικίνδυνη. Ο πελάτης δεν μπορεί να δει το προϊόν,
γι ‘αυτό πρέπει να ελπίζει ότι το προϊόν είναι στην πραγματικότητα όπως περιγράφεται. Οι περισσότεροι αγοραστές δεν θα αγοράσουν ένα προϊόν διαδικτυακά εάν οι επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές.

Οι πωλητές μπορούν να δημιουργήσουν μια εμπιστοσύνη μεταξύ εκείνων και των αγοραστών και να ενθαρρύνουν τις αγορές, προσφέροντας πολιτικές εγγυημένης επιστροφής χρημάτων. Το να επιτρέπεται στους πελάτες να επιστρέφουν ένα προϊόν εάν αλλάξουν γνώμη ή αν δεν ταιριάζει με την περιγραφή του, θα αυξήσει τον αριθμό τους και θα αναπτύξει την εμπιστοσύνη τους προς εσάς.

Πηγές:

Manos Fragkiadakis

O Μάνος Φραγκιαδάκης είναι 22 ετών και σπουδάζει στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αγίου Νικολάου. Τον ενδιαφέρει αρκετά ο χώρος του Digital Marketing και θα κυνηγήσει να το ακολουθήσει επαγγελματικά.

You may also like...