Tips για να βελτιώσεις & να τελειοποιήσεις το e-shop σου .

Τι  πρέπει  να κάνετε για να αυξήσετε τις  πωλήσεις σας και τις οργανικές θέσεις  του ηλεκτρονικού σας  καταστήματος  στη Google .

Σήμερα , το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι  ίσως  ένας από τους μοναδικούς  κλάδους  που ανθούν  στην  Ελλάδα . Ίσως   γιατί   με την  οικονομική κρίση  που μαστίζει  για πολλά χρόνια  την χώρα  μας , το κόστος  λειτουργίας   ενός  φυσικού  καταστήματος  είναι πολύ ανώτερο από το κόστος  λειτουργίας  ενός  ηλεκτρονικού  καταστήματος.

Αν θέλετε να βελτιώσετε  και τα τελειοποιήσετε το e-shop σας θα πρέπει να προσέξετε πάρα  πολύ τα εξής πράγματα.

1. Φτιάξτε  μια ελκυστική πρώτη σελίδα.

Η πρώτη εντύπωση μια καλοσχεδιασμένη πρώτη σελίδα θα κατατοπίσει τον χρήστη και θα τον βοηθήσει να βρει αμέσως αυτό που θέλει.  Στην πρώτη σελίδα θα αναδείξετε τα νεότερα και καλύτερα  σας προϊόντα  αλλά και τις προσφορές σας . Οι φωτογραφίες  διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο . Θα πρέπει να είναι μεγάλες και να απεικονίζουν  ξεκάθαρα το προϊόν .Θα πρέπει να μην βάλετε πάρα πολλά προϊόντα . Προτιμήστε να έχετε μέχρι 20 προϊόντα το πολύ. Για να δει τα υπόλοιπα προϊόντα κάποιος  θα πρέπει να προηγηθεί στο εσωτερικό του ηλεκτρονικού καταστήματος .

2. Εκμεταλλεύσου το email marketing.

Όταν χρησιμοποιείται σωστά, το email marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος να διατηρήσεις την επαφή με τους πελάτες σου μετά την πώληση και να τους κινήσεις το ενδιαφέρον για να επιστρέψουν στο eShop σου μελλοντικά. Επένδυσε λίγο χρόνο στο σχεδιασμό ενός φιλικού email template, το οποίο θα χρησιμοποιείς για την περιοδική αποστολή προσφορών στα προϊόντα σου.

3. Φρόντισε για την ασφάλεια στις συναλλαγές.

Το βασικότερο βήμα, είναι να διασφαλίσεις την κρυπτογράφηση των δεδομένων που ανταλλάσσονται ανάμεσα στους πελάτες και το eShop σου. Σίγουρα θα απέφευγες να καταχωρήσεις την πιστωτική σου κάρτα σε ένα eShop που δεν σου εξασφαλίζει ότι τα στοιχεία της παραμένουν προστατευμένα. Φρόντισε, λοιπόν, να το εξοπλίσεις με ένα πιστοποιητικό ασφαλείας, που θα προστατέψει τα δεδομένα των πελατών σου.

4. Πρόσθεσε μια αναλυτική περιγραφή του προϊόντος.

Η περιγραφή των προϊόντων είναι πολύ σημαντικό για τον πελάτη αλλά και για την εικόνα του shop σου.  Λύνει τις απορίες του καταναλωτή που επιλέγει να κάνει την αγορά του online. Ειδικά στην περίπτωση που εμπορεύεσαι υπηρεσίες, είναι κρίσιμο να παραθέσεις μια λεπτομερή περιγραφή που δεν θα αφήνει κανένα ερωτηματικό στον δυνητικό πελάτη σου. Αν δεν επιθυμείς να αφιερώσεις χρόνο γι’ αυτήν τη διαδικασία, έχεις τη δυνατότητα να βρεις τις βασικές πληροφορίες για κάθε προϊόν απευθείας από τον κατασκευαστή. Απλά, με αυτόν τον τρόπο είναι πιθανό να έχεις στα προϊόντα σου παρόμοια περιγραφή με άλλα eShops που έχουν κάνει το ίδιο. Αυτό που θα σου πρότεινα, είναι να επικεντρωθείς στα βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και να περιγράψεις στον χρήστη πώς αυτά θα καλύψουν τις ανάγκες του. Έτσι, αφενός θα ξεχωρίσεις από τα υπόλοιπα eShops και αφετέρου θα τον πείσεις ευκολότερα να κάνει την αγορά από το δικό σου κατάστημα.

5. Παρουσίασε στο χρήστη άρτιες εικόνες.

Οι φωτογραφίες των προϊόντων σου είναι η πρώτη επαφή που θα έχει ο πελάτης με αυτά. Φρόντισε να διαθέτεις αρκετές φωτογραφίες για κάθε προϊόν, οι οποίες θα το παρουσιάζουν σε πολύ καλή ανάλυση. Παράλληλα, δώσε τη δυνατότητα στον χρήστη να κάνει zoom, ώστε να δει ακόμα καλύτερα τις λεπτομέρειες του προϊόντος. Είναι κάτι που θα το εκτιμήσει πολύ και αυξάνει τις πιθανότητες να προχωρήσει σε αγορά.

6. Φρόντισε το eShop σου να είναι responsive.

Όλο και περισσότεροι χρήστες επισκέπτονται τα sites από mobile συσκευές και δεν είναι λίγοι εκείνοι που πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσω κινητού τηλεφώνου ή tablet. Γι’ αυτό το λόγο, αλλά και για να βελτιώσεις ακόμη περισσότερο το SEO στο site σου  και την εμπειρία του πελάτη σου, είναι απαραίτητο να φροντίσεις ώστε το eShop σου να είναι responsive σε όλες τις συσκευές. Διατηρώντας ένα responsive eShop, αυξάνεις την εμπιστοσύνη και ενθαρρύνεις το χρήστη να κάνει άμεσα την αγορά του, χωρίς να νιώσει την ανάγκη ότι πρέπει να μεταβεί σε μια σταθερή συσκευή για να συνεχίσει, πράγμα που κοστίζει και σε χρόνο, αλλά και σε παραγγελίες.

7. Εξασφάλισε υψηλές ταχύτητες φόρτωσης.

Η ταχύτητα είναι ένα από τους βασικούς λόγους για τους οποίους επιλέγονται οι online αγορές. Ένα eShop που αργεί να φορτώσει κατ’ εξακολούθηση, σίγουρα δε θα προτιμηθεί ούτε από τους χρήστες, ούτε από τις μηχανές αναζήτησης. Ένας παράγοντας που θα ενισχύσει την εμπειρία του χρήστη στο eShop σου, αλλά και το SEO, είναι η βελτίωση του χρόνου φόρτωσης.

8. Κάνε συνεχείς βελτιώσεις στο SEO.

Σίγουρα γνωρίζεις τη σπουδαιότητα του SEO για το site σου, και σε διαβεβαιώ ότι είναι το ίδιο σημαντικό και για το eShop σου.

Μερικά σημεία που πρέπει να προσέξεις στο eShop σου είναι:

  • Τα keywords: οι λέξεις-κλειδιά που θα χρησιμοποιήσεις είναι απαραίτητο να περιγράφουν ακριβώς το προϊόν σου, αλλά παράλληλα να σε κάνουν να ξεχωρίζεις. Δοκίμασε να σχηματίσεις ολόκληρες φράσεις, αντί την εισαγωγή μεμονωμένων keywords.
  • Οι εικόνες: συμπλήρωσε με τα κατάλληλα keywords τις εικόνες που συνοδεύουν τα προϊόντα σου και θυμήσου να συμπληρώσεις το alt text – έτσι, ο χρήστης θα μπορέσει να καταλάβει σε τι αφορά η εικόνα.

 

 

 

Αναφορές:

https://hubit.gr/blog/106-12-tips-gia-na-teleiopoiiseis-to-eshop-sou

https://top.host/el/blog/12-tips-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF-eshop/

 

marilenahappy

Ονομάζομαι Γεωργα Μαρία - Ειρήνη είμαι φοιτήτρια στο ΤΕΙ Αγίου Νικολάου Διοίκηση Επιχειρήσεων ( Κρήτη ) .

You may also like...