6 tips για να ξεχωρίσει η διαφήμιση σας στο Instagram

Αναμφίβολα η ανάπτυξη του Instagram είναι ραγδαία τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα σήμερα να  ξεπερνάει τους  400 εκατομμύρια χρήστες. Οι Ιnstagrammers, όπως ονομάζουμε τους χρήστες του Instagram, δημοσιεύουν περισσότερες από 80 εκατομμύρια φωτογραφίες κάθε μέρα. Αξίζει να σημειωθεί εδώ, ότι το 75% των χρηστών βρίσκονται εκτός ΗΠΑ, ένα αρκετά επιβλητικό ποσοστό. Ωστόσο, αν το δει κανείς πιο προσεκτικά, 400 εκατομμύρια χρήστες σημαίνει τεράστια επιτυχία για το Instagram και κατά κάποιο τρόπο επισημαίνει τη σημασία του στον ευρύτερο χώρο των κοινωνικών δικτύων.

Αν δεν έχετε εξετάσει ακόμα το Instagram για τη διαφήμιση της επιχείρησης σας, ίσως έφτασε πια η στιγμή. Παρουσιάζουμε παρακάτω 10 συμβουλές που θα κάνουν τη διαφήμιση σας να πετύχει τους στόχους της επιχείρησης σας και να αυξήσει τα κέρδη σας.

1. Χρησιμοποιήστε δυναμικές και φυσικές εικόνες

 Το Instagram, άλλωστε, είναι ένα κοινωνικό δίκτυο ανταλλαγής φωτογραφιών και αν υπάρχει ένα πράγμα που έχουν κοινό όλα τα δημοφιλή προφίλ στο Instagram είναι οι εκπληκτικές φωτογραφίες.

Για να φέρουν αύξηση στις πωλήσεις οι διαφημίσεις μέσω Instagram, η χρήση υψηλής ποιότητας εικόνων είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Εκτός από το προφανές, να μην είναι δηλαδή θολές για παράδειγμα, οι εικόνες αυτές έχουν την τάση να δείχνουν φυσικές ώστε να ταιριάζουν με τις υπόλοιπες φωτογραφίες στην πλατφόρμα με αποτέλεσμα οι χρήστες να μην τις αγνοήσουν ως διαφήμιση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παρακάτω φωτογραφία της levis, η οποία δείχνει φυσική, καλαίσθητη και δεν θυμίζει σε τίποτα διαφήμιση.

instagram-levi2. Μην αφήσετε το brand να επισκιάσει τη φωτογραφία

 Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι φωτογραφίες θα πρέπει να εντυπωσιάζουν, σαν να είναι μέρος της ροής – και ταυτόχρονα η ανάρτησή σας, δεν θα πρέπει να δίνει την αίσθηση (για τους χρήστες) της άμεσης διαφήμισης.

Σίγουρα είναι δελεαστικό η φωτογραφία  να παρουσιάζει και να τονίζει το λογότυπό, δεν θα πρέπει όμως να αφήσετε το brand name να επισκιάσει τη φωτογραφία σας. Αν πρόκειται να συμπεριλάβετε το λογότυπό σας στη διαφήμισή θα πρέπει να γίνει διακριτικά.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η διαφήμιση της εταιρείας Ben & Jerry’ s που έχει καταφέρει να εντάξει ομαλά το λογότυπο μέσα στην εικόνα δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα που χωρίς καμία αμφιβολία ξεχωρίζει.


image33. Λακωνικό κείμενο

 Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις! Το Instagram είναι εικόνες, είναι το κοινωνικό δίκτυο της «τέχνης». Και αν ρίξετε μια ματιά στα 10 πιο δημοφιλή accounts του 2015, θα δείτε ότι ελάχιστες φωτογραφίες περιέχουν κείμενο.

Η δύναμη της εικόνας είναι πιο ισχυρή απ το κείμενο, το οποίο σε πολλές περιπτώσεις κουράζει. Κι όπως κι αν το κάνουμε το Instagram από τη φύση του δεν επιτρέπει μακροσκελή κείμενα.

H γνωστή σε όλους μας nike, η οποία εφαρμόζει πολύ επιτυχημένα τη διαφήμιση μέσω Instagram, συνοδεύει την ανάρτηση της, όπως βλέπουμε στη παρακάτω εικόνα, μ ένα πολύ σύντομο σχόλιο και παροτρύνει όσους θέλουν να μάθουν περισσότερα για το προϊόν να κλικάρουν το Link της φωτογραφίας.

image44. Χρησιμοποιήστε #Hashtags

 Τα #Hashtags είναι απολύτως απαραίτητα σύμφωνα με έρευνα της TrackMaven. Μάλιστα η έρευνα αναφέρει ότι posts με 11 hashtags προκαλούν τις περισσότερες αντιδράσεις.

image5

Εκτός όμως από το να χρησιμοποιήσετε ένα ικανοποιητικό αριθμό #hashtags, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε και τα σωστά.  Παρακάτω θα βρείτε κάποιες δημοφιλής πηγές για εύρεση #hashtags:

http://keyhole.co/

http://hashtagify.me/

https://websta.me/search

https://www.hashtags.org/

5. Να ποστάρετε πάντα την σωστή στιγμή

 Θα πρέπει να γνωρίζετε πότε  το κοινό- στόχος σας είναι πιθανό να τσεκάρει τον λογαριασμό του στο Instagram και θα πρέπει να ποστάρετε τότε. Αν ποστάρετε κάτι την ώρα που όλοι κοιμούνται, υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες να το δουν πολλοί χρήστες. Φροντίστε να ποστάρετε τις ώρες «αιχμής».

Επίσης χρειάζεται να κάνετε posts σε τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να διατηρείτε το ενδιαφέρον όσων σας ακολουθούν. 

image66. Οι Followers θα σας βοηθήσουν

 Αν κάποιος αφιερώσει χρόνο να αφήσει σχόλιο σε κάποιο από τα posts σας, αφιερώστε κι εσείς 2 δευτερόλεπτα να τον ευχαριστήσετε. Αυτή η απλή αντίδραση μπορεί να δημιουργήσει ένα πιστό πελάτη και ένθερμο υποστηρικτή σας.

Επίσης, μπορείτε να ενσωματώσετε τρόπους ώστε οι followers να αντιδρούν στα posts. Ένα απλό « Κάνε tag 3 φίλους σου που θα τους άρεσε αυτό» μπορεί να σας οδηγήσει σε μεγαλύτερο κοινό και να προσελκύσει νέους followers.

Η δημιουργία διαγωνισμών επίσης μπορεί να διεγείρει το ενδιαφέρον το χρηστών. Η παρακάτω διαφήμιση της εταιρείας haralas παροτρύνει τους χρήστες να κάνουν follow το λογαριασμό της εταιρείας και να αφήσουν το σχόλιο τους.

 image7

Η ώρα για την πρώτη σας διαφήμιση στο Instagram έφτασε

Σίγουρα δεν υπάρχουν εγγυήσεις στις επιχειρήσεις, υπάρχουν όμως πράγματα τα οποία μπορείτε να κάνετε και θα σας δώσουν ώθηση ενισχύοντας την επιτυχία σας. Αν κατανοήσετε και εφαρμόσετε τα παραπάνω μυστικά, η επιτυχία είναι βέβαιη.  Κάντε focus στα Tips που σας δόθηκαν και αναμφίβολα το Instagram Advertising θα συμβάλει στην ανάπτυξη της επιχείρησης σας.

 

 Πηγές: socialmediatoday.comentrepreneur.comentrepreneur.commarketingland.com

You may also like...