Τι είναι το Βuzz μάρκετινγκ;

buzz-marketing

Το Buzz μάρκετινγκ είναι μια τεχνική μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στη μετάδοση ενός μηνύματος από στόμα σε στόμα(mouth to mouth) είτε πρόκειται για συζητήσεις μεταξύ της οικογένειας και των φίλων των καταναλωτών είτε για συζητήσεις μεγαλύτερης κλίμακας σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.

Βλέποντας τους καταναλωτές να μιλούν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, οι εταιρείες που ασχολούνται με το buzz μάρκετινγκ ελπίζουν να αυξήσουν την ευαισθητοποίησή τους μέσω της αύξησης της διαδικτυακής κίνησης και την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών.

Ένα παράδειγμα buzz μάρκετινγκ θα ήταν εάν μια εταιρεία αποφασίσει να προωθήσει ένα προϊόν μέσω κάποιας εκδήλωσης που επικεντρώνεται γύρω από μια επίδειξη κάποιου είδους όπου οι καταναλωτές μπορούν να δοκιμάσουν το προϊόν και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους μέσω της καθημερινής συνομιλίας ή online.

ngantzias

Γεια σας ονομάζομαι Νικόλας Γαντζίας και είμαι τελειόφοιτος του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης με κατεύθυνση το μάρκετινγκ.Τα ενδιαφέροντα μου είναι να δημιουργώ ιστοσελίδες και να μαθαίνω γύρω από τον τομέα μου συνεχώς καινούργιες πληροφορίες.Επίσης είμαι ένας από τους editors του digitalid.gr

You may also like...