7 Email Marketing tips για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου!

 

email marketing tips

Με τόσες πολλές προόδους στο ψηφιακό μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μερικές φορές θεωρείται ένα μάλλον παλιομοδίτικο εργαλείο μάρκετινγκ. Στη πραγματικότητα, έρευνες έχουν δείξει ότι το Email Marketing ξεπερνάει τόσο το Twitter όσο και το Facebook στις πωλήσεις.

 

Γιατί να χρησιμοποιήσω το Email Marketing?

Μια μελέτη από την ExactTarget αναφέρει ότι το 91% των ανθρώπων χρησιμοποιούν τα smartphones τους για να έχουν πρόσβαση στο email τους. Αυτό σε σύγκριση με το 75% των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα smartphones τους για κοινωνική δικτύωση. Άρα, γιατί να μην αξιοποιήσετε ένα κανάλι που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία του κόσμου;

Με το Email Marketing  έχετε τη δυνατότητα:

  • να διατηρείτε επαφή με παλιούς πελάτες, υπενθυμίζοντας τους γιατί αγόρασαν από εσάς,
  • να ανταμείβετε πιστούς πελάτες με προσφορές ειδικά για αυτούς,
  • ή και να παροτρύνετε πελάτες να ρίξουν μια ματιά στα προϊόντα σας.

 

Email Marketing

 

Εδώ θα βρείτε μερικά tips που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω του Email Marketing:


  1. Να λαμβάνετε μόνο εθελοντικές συνδρομές

Προσελκύστε όσους ενδιαφέρονται πραγματικά. Είναι προτιμότερο να έχετε μια μικρή λίστα με άτομα που δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας, παρά μια λίστα με πολλά άτομα που απλά θα αγνοούν τα email σας και πιθανόν να διαγραφτούν.

fotojet33


  1. Kάντε τους να νιώσουν ξεχωριστοί με ένα προσωπικό μήνυμα

Γράψτε το μήνυμα σε δεύτερο ενικό πρόσωπο, σαν να γράφετε σε ένα μόνο άτομο. Η ψυχολογία της αποκλειστικότητας είναι ένα ισχυρό πράγμα, εκμεταλλευτείτε το! Θα τους δώσει την αίσθηση ότι είναι ξεχωριστοί, κάτι που μπορεί να αναπτύξει μια καλή σχέση ανάμεσα σας, δημιουργώντας εμπιστοσύνη για την εταιρία σας και την ανάγκη να ανταποκρίνονται καλύτερα στα μηνύματα σας. Για καλύτερα αποτελέσματα γράψτε κι ένα ιδιαίτερο τίτλο, όπως: «Μια αποκλειστική προσφορά για εσένα», «Χαρούμενα γενέθλια – Η έκπληξη σε περιμένει μέσα!», «Το δώρο μας για εσένα».

email marketing


  1. Γράψτε ένα εντυπωσιακό θέμα μηνύματος

Είναι λογικό ένα άτομο να λαμβάνει αρκετά μηνύματα καθημερινά, οπότε θα πρέπει κάπως να ξεχωρίσετε και να τους πείσετε να ανοίξουν το email. Δώστε τους να καταλάβουν από το θέμα ότι περιέχει κάτι ενδιαφέρον, ότι θα τους δώσετε κάποια ευχάριστη ή σημαντική πληροφορία ή και κάποια προσφορά, ώστε να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον και να διαβάσουν περισσότερα.

Τι είναι ιδανικό να περιέχει ένας τίτλος & παραδείγματα εταιριών που ξεχώρισαν:
  • Περιέργεια
    «Μην ανοίξετε αυτό το email», Manicube
  • Φόβο ότι θα χάσουν κάτι
    «Ωχ ωχ, η συνταγή σας λήγει», Warby Parker
  • Χιούμορ
    «Προσφορές που μας κάνουν να είμαστε υπερήφανοι (σε αντίθεση με τον ανιψιό μας, Steve)», Groupon
  • Ματαιοδοξία
    «Προϊόντα που χρησιμοποιούν οι διάσημοι», Sephora
  • Απληστία
    «Νέα must-haves για το γραφείο σου», HP
  • Σημεία πόνου
    «Επειδή δε μπορούμε να κερδίσουμε όλοι το λόττο..», Uber
  • Επαναπροσδιορισμό
    «Γεια σου, ξέχασες κάτι; Έχεις 20% έκπτωση.», Bonobos
  • Προσωπικό μήνυμα
    «Έρχεστε;», John Lee Dumas
  • Και πάνω απ’ όλα ειλικρίνεια
    «Ναι, αυτό είναι ένα e-mail για τη συγκέντρωση χρημάτων», Al Franken

theme%ce%be%ce%be


  1. Εισάγετε κείμενα / εικόνες που οδηγούν σε κάποιο σύνδεσμο

Ο κύριος σκοπός του email marketing είναι να κάνει «κλικ» ο παραλήπτης σε μια ιστοσελίδα. Οπότε, δεν έχετε παρά να προσθέσετε ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία με δυνατότητα κλικ κοντά στην αρχή του μηνύματος σας. Φυσικά, θα πρέπει να προσέξετε η φωτογραφία ή το κείμενο που θα προσθέσετε να τους παρακινεί για ένα «κλικ».

click


  1. Προσαρμόστε το μήνυμα σας για ανάγνωση από κινητό

Μη ξεχνάτε ότι πλέον οι περισσότερες αγορές προϊόντων γίνονται από τα κινητά και όχι από τους υπολογιστές. Οπότε μη ξεχάσετε να ελέγξετε τα μηνύματά σας σε μια μικρή οθόνη πριν τα στείλετε!

gmailsmartphone


  1. Σχεδιάστε ειδικές ημερομηνίες

Δημιουργείστε σημαντικές ημέρες για την επιχείρησή σας και παρακινήστε τους χρήστες σας να προβούν σε αγορές. Σημαντικές ημερομηνίες όπως τα Χριστούγεννα, η Black Friday, η μέρα της Μητέρας και το Πάσχα θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις της επιχείρησης σας.

black-friday-2894130_1920


  1. Επαναχρησιμοποίηση μηνύματος

Εάν μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ήταν επιτυχής, επαναχρησιμοποιήστε τη και στείλτε τη σε όσους δεν την άνοιξαν τη πρώτη φορά. Εννοείτε ότι θα πρέπει να έχει περάσει κάποιο διάστημα μεταξύ πρώτης και δεύτερης αποστολής.

reuse


Αναμφίβολα, έχετε αρκετά διαθέσιμα κανάλια για να προσεγγίσετε το κοινό σας. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όμως, είναι μακράν το πιο αποτελεσματικό κανάλι για να προσελκύσετε και να συνδεθείτε με ένα κοινό για να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα για την επιχείρησή σας.

Καλή επιτυχία!

 

Πηγές:

https://optinmonster.com/101-email-subject-lines-your-subscribers-cant-resist/

https://info.supadupa.me/blog/21-tips-to-boost-product-sales-with-email-marketing#.WgeMcWi0PIV

https://www.socialtools.me/blog/en/email-marketing-and-social-media/

https://blog.hubspot.com/marketing/make-emails-more-clickable-list

 

Καμπιτάκη Νικολέτα

Ονομάζομαι Νικολέτα Καμπιτάκη, είμαι 21 χρόνων και είμαι τελειόφοιτη στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αγίου Νικολάου. Με ενδιαφέρει ο χώρος του Μάρκετινγκ και συγκεκριμένα το Digital Marketing και η Διαφήμιση.

You may also like...