Τα πιο συχνά λάθη στο e-mail marketing

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΜΑΙL MARKETING;

Το Εmail Marketing είναι μια πρακτική που χρησιμοποιούν πολλές επιχειρήσεις για την προώθηση των προϊόντων η των υπηρεσιών τους και βασίζεται στην αποστολή των ενημερωτικών email σε μια λίστα από λογαριασμούς email,με τελικό στόχο την πώληση ενός προϊόν η μιας υπηρεσίας.Σαν πρώτο βήμα το Email Marketing έχει σκοπό την αναγνωσιμότητα και καθιέρωση του brand μίας επιχείρησης δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ήδη αλλά και τους δυναμικούς πελάτες της.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ;

 

1ο  ΛΑΘΟΣ : ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ EMAIL

Tα email δείχνουν το βαθμό σοβαρότητας και τον επαγγελματισμό της επιχείρησής προς τα έξω. Δεν πρέπει να  θεωρούμε , ότι αυτό δεν γίνεται αντιληπτό από τους συνδρομητές .Σε περίπτωση που δεν ήμαστε συνεπείς δείχνουμε  έλλειψη σεβασμού  απέναντι στους συνδρομητές σας. Για αυτούς του λόγους,  θα πρέπει να ήμαστε σωστοί απέναντι  στους συνδρομητές . Όταν δηλώνουμε για παράδειγμα ότι ο συνδρομητής  θα λαμβάνει τα newsletter  κάθε εβδομάδα, θα πρέπει να στέλνουμε τα κάθε εβδομάδα.

2ο ΛΑΘΟΣ: TESTING

Το συγκεκριμένο λάθος αφορά τον ελλειπή έλεγχο. Πολλές εταιρείες βιάζονται να πατήσουν send, και στέλνουν το newsletter τους πριν ελέγξουν την ορθογραφία τους, πριν τσεκάρουν να δουν αν λειτουργούν και αν είναι σωστά όλα τα links που έχουν συμπεριλάβει. Το αποτέλεσμα είναι οι πελάτες να λαμβάνουν ένα πρόχειρο mail που σε βάθος χρόνου δεν δίνει καθόλου επαγγελματική εικόνα για την εταιρεία.

3ο ΛΑΘΟΣ: ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΟΥ

Ένα ακόμη λάθος , είναι πως οι περισσότερες εταιρείες δεν κάνουν διαχωρισμό της λίστας με αποτέλεσμα να μην στέλνουν στοχευμένα μηνύματα στο κοινό τους.  Δημιουργούν μια  λίστα με εγγεγραμμένους χρήστες, και κατόπιν φτιάχνουν ένα γενικού περιεχομένου email και το στέλνουν ταυτόχρονα σε όλη την λίστα τους, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών να λαμβάνει πληροφορίες, οι οποίες δεν τους ενδιαφέρουν.  Tα ίδια email σε όλους σημαίνει ότι δεν λαμβάνετε υπόψη τις ανάγκες τους αλλά μόνο το προσωπικό σας όφελος. Για ένα καλύτερο αποτέλεσμα θα πρέπει σπάσουν τη λίστα σε μικρότερες λίστες με βάση τη συμπεριφορά και τα χαρακτηριστικά των παραληπτών.

 

4ο ΛΑΘΟΣ: XΡΗΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

Κάθε εταιρία θέλει  να εντυπωσιάσει και  να χρησιμοποιεί για κάθε παράγραφο διαφορετικό χρωματισμό στο φόντο, ώστε να ξεχωρίσει η θεματολογία. Η πανδαισία χρωμάτων δεν  βοηθάει το μάτι του αναγνώστη να προσέξει τις πληροφορίες που δίνουμε έμφαση. Γι’αυτό  πρέπει να χρησιμοποιούν απλά χρώματα(μαύρο, άσπρο)

5ο ΛΑΘΟΣ: ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΒΑΡΕΤΑ ,ΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

 Πολλοί δεν σκέφτονται τα θέματα τον μηνυμάτων τους. Θέλει χρόνο, τουλάχιστον 10 λεπτά σκέψης για να βρεθεί ένα ωραίο θέμα για ένα σωστό μήνυμα . Διότι εάν το θέμα δεν είναι καλό τότε κανένας δεν θα διαβάσει το υπόλοιπο μήνυμα.

 

6ο ΛΑΘΟΣ:  KAKH ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Δημιουργώντας ένα στοχευμένο  newsletter, όπου στο τέλος ζητάμε να κλικάρει ο χρήστης σε ένα κουμπί για να μάθει περισσότερα. Υπάρχει το συνηθισμένο λάθος ,δεν εμφανίζει καμία σελίδα,όλο αυτό συμβαίνει διότι δεν ελέγχουμε πλήρως όλους τους συνδέσμους που προτρέπουν για κλικ, ώστε να διαπιστώσουμε ότι δουλεύουν άψογα και μας πηγαίνουν στη σωστή σελίδα-προορισμό.


ΠΗΓΕΣ:
https://www.innoview.gr/el/blog/general/566-8-emailmarketingproblemsthateveryoneshouldavoid

http://twoyellowfeet.com/el/blog/5-email-marketing-lathi-pou-apaitoun-diorthosi/

https://www.emailsystem.gr/ta-pio-synithismena-lathi-sto-email-marketing-ke-pos-na-ta-apofygete-meros-1o/

Ευγενία Κυρλάκη

Η Ευγενία είναι φοιτήτρια στο τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων του Αγίου Νικολάου.

You may also like...