Mobile Marketing και Προώθηση Εφαρμογων

Mobile Marketing και Προώθηση Εφαρμογών

Με την πάροδο των χρόνων βλέπουμε ότι ολοένα και περισσότερος κόσμος έχει στα χέρια του μια ηλεκτρονική συσκευή. Συγκεκριμένα τα ποσοστά κατόχων κινητών τηλεφώνων έχουν ανέβει κατά κόρων όπως βλέπουμε στην παρακάτω έρευνα.

%ce%b5%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%bd%ce%b12

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι και η χρήση μιας διαφήμισης σε ένα τέτοιο μέσο μπορεί να είναι πολύ σημαντική για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία ενδιαφέρεται να διαφημιστεί και ενίοτε να πάει την φήμη της σε άλλο επίπεδο.

 

  • Που αξίζει όμως περισσότερο?

 

Αυτό θα μάθουμε στην συνέχεια του άρθρου.

 

 

Οι χρήστες ηλεκτρονικών συσκευών φαίνεται ότι τον περισσότερο “ηλεκτρονικό” τους χρόνο τον αφιερώνουν στα κινητά τηλέφωνα.  Συγκεκριμένα στις εφαρμογές τους(mobile Apps) και όχι στα Site όπως θα δούμε από μία δημοσκόπηση που έκανε το  ComScore.%ce%b5%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%bd%ce%b11

 

Το mobile marketing και συγκεκριμένα η προώθηση εφαρμογών αποτελεί το νέο παγκόσμιο trend και εσύ δεν θα πρέπει να μείνεις πίσω!

Αρχικά αξίζει να αναφέρω ότι σε πρόσφατη έρευνα του BI Intelligence στην Αμερική διαπιστώθηκε ότι τα κέρδη από τις διαφημίσεις για την εγκατάσταση εφαρμογών ανέρχονται φέτος στα $4,6 δισεκατομμύρια. Ακόμα αναμένεται αύξησή τους στα$6,8δισεκατομμύρια έως το τέλος του 2019. Δες το   διάγραμμα:

wedia-mobile-app-install-revenue

 

Τι γίνεται στην Ελλάδα;

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Παγκόσμιας Τράπεζας το κινητό σαν συσκευή έχει αξιοσημείωτα μεγάλη κάλυψη στην Ελλάδα. Με την πάροδο του χρόνου, το ποσοστό των διαφημιστικών impressions που προβάλλονται σε κινητές συσκευές αυξάνεται έναντι των desktop συσκευών.

Το τελευταίο αντιστοιχεί σε αύξηση 51% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αφού ο ρυθμός αύξησης των χρηστών Mobile Internet είναι περίπου 2.5 φορές μεγαλύτερος από των Desktop Internet Users
Στην Ελλάδα, η δυναμική που θα μπορούσε να έχει η αγορά του mobile marketing έχει φρενάρει προς το παρόν λόγω της ύφεσης. Πάντως, παρόλα αυτά, οι ελληνικές επιχειρήσεις άρχισαν να ενδιαφέρονται να «μπουν» και σε αυτό το κομμάτι. Πρώτες είναι οι τράπεζες και ακολουθούν τα  μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Το στοίχημα –και στην Ελλάδα– είναι να πάμε από τη στρατηγική «one-to-many» (σ.σ. μία διαφήμιση για πολλούς) στο «one-to-one» (μία για καθέναν, εξατομικευμένη διαφήμιση).

Πηγές: http://sigmasolutions.gr/products/mobile-applications/

http://blog.wedia.gr/4-pragmata-gia-to-mobile-marketing

 Είκονες : https://www.comscore.com

stelios xroniaris

Με λένε Στέλιο Χρονιάρη και είμαι φοιτητής του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αγίου Νικολάου. Η κατέυθυνση που έχω επιλέξει είναι Digital Marketing και είμαι ένας από τους αρθρογράφους του Digitalid.

You may also like...