E marketing το κλειδί της επιτυχίας στην κατηγορία του τουρισμού

 

Η σημαντικότητα του τουρισμού στη χώρα μας

Ο τουρισμός είναι σίγουρα η βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Είναι ο τομέας της οικονομίας που έχει συνέχεια άνθιση και γενικά όλοι ξέρουμε ότι όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό, από ξενοδοχεία έως ταβέρνες και μαγαζιά με σουβενίρ κλπ., έχουν δουλειά και τα βγάζουν πέρα σχετικά άνετα, κυρίως λόγω των εκατομμυρίων τουριστών που έρχονται κάθε καλοκαίρι στην όμορφη χώρα μας και ιδιαίτερα σε μέρη όπως τα νησιά και τη Χαλκιδική. Ακόμη και στην περιοχή μας είναι αυξημένη η κίνηση των τουριστών και ειδικά φέτος αναμένεται να είναι και μεγαλύτερη, καθώς πολλά sites και περιοδικά έχουν ανακηρύξει την Πελοπόννησο τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό της Ευρώπης και όχι μόνο.

Το θέμα είναι όμως ότι σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι κάποιες επιχειρήσεις που απευθύνονται στους τουρίστες, βγάζουν παραπάνω χρήματα κι έχουν περισσότερη κίνηση από άλλες που προωθούν παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες. Πολλοί μπορεί να σκεφτείτε ότι αυτό συμβαίνει απλά και μόνο επειδή παρέχουν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες από τους ανταγωνιστές τους, πράγμα που ίσως και να ισχύει, αλλά δεν αρκεί από μόνο του για να δικαιολογήσει την τεράστια διαφορά στον τζίρο. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, ένας από τα πιο σημαντικά «μυστικά της επιτυχίας» πολλών επιχειρήσεων, ακόμη και τουριστικών, είναι το σωστό Internet marketing.Η προώθηση ιστοσελίδων στο google είναι μια από τις πιο δυνατές μορφές Internet μάρκετινγκ στρατηγικών για να διαφημιστεί σωστά ένα website αφού αν γίνει σωστά και έχουμε αποτελέσματα στην πρώτη σελίδα έχουμε επαναλαμβανόμενη επισκεψιμότητα και λογικά αύξηση του πελατολογίου

 

Το digital marketing στην Ελλάδα έχει αρχίσει να αναπτύσσεται όλο
και περισσότερο, ωστόσο πολλοί ιδιοκτήτες που ασχολούνται με τον τουρισμό είτε έχουν παρεξηγήσει την έννοια του και νομίζουν ότι αφορά απλά την κατασκευή ιστοσελίδων άρα εφόσον έχουν site είναι καλυμμένοι, είτε επιλέγουν να μην ασχοληθούν σοβαρά με αυτό με την σκεπτόμενοι «καλά τώρα θα έρθει ο τουρίστας διακοπές και θα είναι συνεχώς με το tablet ή το κινητό στο χέρι για να ψάχνει που να φάει και που να μείνει;». Είτε το πιστεύετε είτε όχι λοιπόν, οι τουρίστες όντως χρησιμοποιούν συνεχώς το Internet πριν τις διακοπές και κατά τη διάρκεια τους, προκειμένου να αποφασίσουν για όλες τις πτυχές των διακοπών τους, από την διαμονή τους, μέχρι το που θα φάνε κάθε μέρα.

 

Κριτήρια SEO σε μια Τουριστική Ιστοσελίδα

Πλέον λοιπόν δεν αρκεί η δημιουργία ενός site και η καταγραφή του σε διάφορα sites τουρισμού όπως το Booking κλπ. Θα πρέπει η κάθε επιχείρηση να φροντίσει ώστε η ιστοσελίδα της να βγαίνει πιο ψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης πιο ψηλά από αυτές των ανταγωνιστών τους, όταν κάποιος θα ψάχνει για σχετικούς όρους. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω μίας ειδικής διαδικασίας του Internet marketing που λέγεται βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO εν συντομία και την οποία συνήθως αναλαμβάνουν ειδικοί του είδους.
Με το Search Engine Optimization στην ουσία κάνετε τις μηχανές αναζήτησης να «αγαπήσουν» την σελίδα σας και να την προτιμούν από αυτές των ανταγωνιστών σας. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν ειδικούς αλγόριθμους για να κατατάξουν τις ιστοσελίδες στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Οι κατατάξεις αυτές προκύπτουν με βάση κριτήρια όπως τη φιλικότητα της σελίδας προς τον χρήστη αλλά και την χρησιμότητα και πρωτοτυπία του περιεχόμενου της.

Ένας SEO GREECE Expert λοιπόν, θα φροντίσει ώστε η ιστοσελίδα σας να πληροί όλα τα κριτήρια με βάση τα οποία γίνονται οι κατατάξεις στα αποτελέσματα για τους όρους αναζήτησης που σχετίζονται με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας ή τα προϊόντα της επιχείρησης με την οποία συνεργάζονται. Έτσι οι σελίδες αυτές θα κατατάσσονται σε υψηλές θέσεις για πάρα πολύ καιρό.

Γενικά, είναι καλό να απευθυνθείτε σε μια επιχείρηση που να  ασχολείται με το SEO στην Ελλάδα, έτσι ώστε να γίνει σωστά η κατασκευή της ιστοσελίδας σας (η δομή και ο τρόπος οργάνωσης της παίζει σημαντικό ρόλο για τη κατάταξη της) και η προώθηση της. Οι εταιρείες αυτές μπορούν να αναλάβουν και την συγγραφή περιεχομένου για το διαδίκτυο, έτσι ώστε οι σελίδες σας να είναι πάντα ενημερωμένες με πρωτότυπο και χρήσιμο περιεχόμενο.
Με άλλα λόγια, αν αγαπήσουν την ιστοσελίδα σας οι μηχανές αναζήτησης, θα την αγαπήσουν και οι υποψήφιοι πελάτες σας και όσοι ψάχνουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε στο διαδίκτυο.

 

Πηγές

http://ir.lib.uth.gr/bitstream/handle/11615/47122/15407.pdf?sequence=1&isAllowed=y

 http://dspace.lib.ntua.gr/dspace2/bitstream/handle/123456789/45185/%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B7%20%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1%20%CE%96%CE%AE%CF%83%CE%B7%20%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1%20athens%20MBA%20FINAL.pdf?sequence=2

Γιάννης Ρίτσιος

Ιωάννης Ριτσιος συντάκτης του digitalid.gr με ειδίκευση στο τομέα του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και του τουρισμού.

You may also like...