10 Τρόποι για να διαφημίσετε την επιχείρηση σας Online

success-puzzle

Οι 10 τρόποι για να διαφημίσετε την επιχείρηση σας Online, είναι απλοί και επιφέρουν σίγουρα αποτελέσματα στον τομέα της διαφήμισης.

Tα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο έχει αποκτήσει μεγαλύτερη δύναμη σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα όπως είναι η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, η εφημερίδα κ.τ.λ. Μέσω του διαδικτύου μπορεί να διαφημίσει κανείς την επιχείρησή του εύκολα και γρήγορα. Ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι μια online διαφήμιση είναι αρκετά οικονομικότερη και συγχρόνως ορατή από απεριόριστο κοινό.

Αρκετά σημαντικό είναι να γνωρίζετε ότι  για να διαφημιστεί η επιχείρηση σας στο διαδίκτυο, απαιτείται η ύπαρξη site. Διαφορετικά, χωρίς την δική σας εταιρική ιστοσελίδα, δεν γίνεται να έχει αποτέλεσμα η προβολή της επιχείρησης σας.

 

Google AdWords

Διαφημίσεις Google θα συναντήσουμε σε πολλά σημεία στο Ίντερνετ. Στο Google Adwords μπορεί να γραφτεί κάποιος που θέλει να προωθήσει την ιστοσελίδα του και να δημιουργήσει διαφημιστικές καμπάνιες, είτε με κείμενο, είτε με εικόνα, είτε με βίντεο ή animation. Η Διαφήμιση στο Google adwords, σας δίνει την δυνατότητα να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό προβάλλοντας την ιστοσελίδα, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στις πρώτες θέσεις της μηχανής αναζήτησης της google.Το Google έχει προηγμένο μηχανισμό στόχευσης βάσει λέξεων-κλειδιών, ώστε κάθε φορά να εμφανίζει τις πιο σχετικές για το χρήστη διαφημίσεις.

 

Facebook Ads

Ένας παρόμοιος μηχανισμός στόχευσης, είναι και αυτός που χρησιμοποιεί το Facebook, έτσι ώστε να προβάλλει διαφημίσεις σε θέματα που αφορούν τους χρήστες μέσα στη μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Στα Facebook Ads θα δείτε κυρίως μέσα στη ροή νέων (από φίλους και σελίδες που έχετε κάνει Like) και στη δεξιά στήλη των σελίδων. Ο διαφημιστής μπορεί επίσης να στοχεύσει βάση φύλου, ηλικίας, πόλης, εκπαιδευτικού επιπέδου κ.λ.π., στους χρήστες που έχουν δηλώσει στο Facebook τα παραπάνω στοιχεία.

how-much-does-it-cost-to-advertise-on-facebook-ad-placements

Advertorial

Τα advertorial είναι η μετεξέλιξη των δελτίων τύπου. Μπορούν να γίνουν ένα δυνατό εργαλείο για τις επιχειρήσεις, μικρές ή μεγάλες, ώστε να ενισχύσουν την εικόνα τους στο κοινό. Πρόκειται για μία πολύ διαδεδομένη πρακτική προώθησης και προβολής των προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής.

Πρόκειται για άρθρα ή οπτικοακουστικό υλικό, τα οποία συνδυάζουν τη δύναμη του ειδησεογραφικού/ενημερωτικού περιεχομένου αλλά και της διαφήμισης.

 Banner

Τα banner είναι ένας παραδοσιακός  τρόπος διαφήμισης , αν και με αμφισβητούμενη πλέον αποτελεσματικότητα σε σχέση με άλλους. Παρόλα αυτά αποτελεί ακόμα προτεινόμενο εργαλείο από πολλούς διαφημιστές. Αυτό μπορείτε να το αντιμετωπίσετε χρησιμοποιώντας κινούμενη εικόνα στη διαφήμιση και έντονα χρώματα/αντίθεση, που θα ξεχωρίζουν από το περιεχόμενο του site, όπου θα προβάλλεται το banner.

Viral περιεχόμενο

Θεωρείται μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους διαφήμισης, όπου μπορείτε να παράγετε το δικό σας περιεχόμενο στα σημεία που εσείς διαχειρίζεστε και ελέγχετε. Αυτά είναι κυρίως το site σας, οι δικές σας σελίδες στα social media και το κανάλι σας στο YouTube.

 

 YouTube

Το YouTube όπως γνωρίζουμε, συγκεντρώνει το ενδιαφέρον εκατομμυρίων χρηστών, τους οποίους προσεγγίζουν μικρές ή μεγάλες εταιρίες, ελεύθεροι επαγγελματίες ή μεγάλοι οργανισμοί με ενδιαφέρον και χρηστικό περιεχόμενο που παράλληλα διευρύνει ή εντυπώνει την αναγνωρισιμότητα ενός brand (εταιρίας ή προϊόντος). Επίσης είναι ένας δωρεάν τρόπος διαφήμισης στο διαδίκτυο και ο καθένας μπορεί να παράγει το δικό του πρωτότυπο και πλούσιο περιεχόμενο.

Url στην ηλεκτρονική υπογραφή σας

 Μπορείτε να προβάλλετε την επωνυμία της επιχείρησής σας στο url της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης και μπορείτε να την ενσωματώσετε επίσης στις επαγγελματικές κάρτες όλων των εργαζομένων στην εταιρία, αλλά και σε φυλλάδια, εταιρικά προφίλ, διαφημίσεις στην τηλεόραση κ.λ.π.

Blog που διαβάζει το κοινό σας

Ένας ακόμα τρόπος για να διαφημίσετε την επιχείρηση σας είναι να επιλέξετε δημοφιλείς blogger, podcaster και γενικά ανεξάρτητους παραγωγούς περιεχομένου που έχουν διαμορφώσει πολυάριθμο και πιστό αναγνωστικό κοινό.

 

Forum

 Στα forum συγκεντρώνονται διάφορα άτομα με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων ή την απόκτηση γνώσεων από άλλους ανθρώπους, με τη μορφή της συζήτησης και του διαλόγου. Ακόμη μπορεί κανείς να αναζητήσει γνώμες και  εμπειρίες όσων έχουν ήδη χρησιμοποιήσει ένα προϊόν, πριν προβεί σε κάποια αγορά.

Email

Τα Email είναι ένα απαραίτητο εργαλείο διαφήμισης της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο.
Η επικοινωνία μέσω email έχει την ίδια ή και μεγαλύτερη αξία σε σχέση με παλαιότερα, έστω και μετά την έλευση και διάδοση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η λίστα email και το περιεχόμενο που στέλνετε είναι υπό τον πλήρη έλεγχό σας -αντιθέτως με το ό,τι συμβαίνει στο Facebook. Η λίστα με τα email ανθρώπων που έχουν ενδιαφερθεί για το προϊόν σας, και το έχουν δηλώσει σαφώς εγγράφοντας τον εαυτό τους στο newsletter σας, είναι ίσως το πιο δυνατό διαφημιστικό όπλο που έχετε στο Ίντερνετ.

 

ΠΗΓΕΣ:

www.epidotisimag.gr 

www.adsolutions.xo.gr

 

You may also like...