ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΩΣΤΑ (PERSONAL BRANDING)

»BRANDING ΚΑΙ PERSONAL BRANDING»

Ένας αρκετά ενδιαφέρον και μεταλλασσόμενος όρος είναι το ‘’branding’’.Θέλοντας να δικαιολογήσω τους παραπάνω χαρακτηρισμούς που έδωσα για τον όρο ‘’branding’’ θα αναφέρω 1 ορισμό για αυτό:
Είναι μια ενέργεια μιας επιχείρησης που κάνει »triggering» στο συναίσθημα και στο μυαλό των ανθρώπων. Πολλοί λένε ότι το ‘’branding’’ μπορεί να συνδυαστεί με το ‘’marketing’’ λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το branding είναι η ομπρέλα του ‘’marketing’’.

Όμως πως θα σου φαινόταν αν αυτή η επιχείρηση ήσουν εσύ ο ίδιος?
(PERSONAL BRANDING)
Το ‘’personal branding’’είναι η φήμη που δημιουργεί ένας άνθρωπος γύρω από το όνομά του η οποία έχει τόση δύναμη ώστε να θεωρείται «μάρκα».
Ας δούμε λοιπόν ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ το personal branding TΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ και μερικά tips που θα σας βοηθήσουν για να πετύχετε αυτό που επιθυμείτε, το να γίνει δηλαδή μάρκα ο εαυτός σας.

 

ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ PERSONAL BRANDING:

-Αυτό είναι το δύσκολο κομμάτι. Να πούμε κατ΄αρχήν ότι δεν πρόκειται για κάτι νέο, αλλά καθώς οι εποχές αλλάζουν καλό είναι να ξαναθυμηθούμε ή και να μάθουμε από την αρχή.
Ξεκινήστε προσδιορίζοντας ποιος είστε πραγματικά και για ποιο λόγο θέλετε να γίνετε γνωστός. Πάρτε μια κόλλα χαρτί (μην φοβάστε δεν θα γράψουμε διαγώνισμα) και χωρίστε τη σε δύο στήλες. Στη μία καταγράψτε όλα τα πράγματα που κάνετε πολύ καλά, πως είστε γνωστός, ποιο είναι το υπερόπλο σας, πως ξεχωρίζετε. Στην άλλη στήλη καταγράψτε τα πράγματα που κάνετε με το ζόρι. Είναι δύσκολο κομμάτι αυτό γιατί έχουμε την τάση να θεωρούμε ότι όλα τα κάνουμε καλά.
Αφού ολοκληρώσετε τη λίστα, δρομολογήστε αλλαγές. Η βασικότερη είναι να δώσετε σε άλλους τις δουλειές που σας ζορίζουν. Έτσι, απελευθερώνετε πολύτιμους πόρους (χρόνο και φαιά ουσία) και τους μεταφέρετε σε άλλα κομμάτια της δουλειάς σας.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΣΑΣ:

1:Όπως οι επιχειρήσεις δημιουργούν με βάση το προϊόν τους ένα συγκεκριμένο target group έτσι και εσείς αναδείξετε την προσωπικότητα του εαυτού σας εκτιμήστε και στοχεύστε στο κατάλληλο κενό που πιστεύτε πως θα ανταποκριθεί στο personal branding σας. Γίνεται λόγος για Facebook marketing, Instagram marketing, mobile marketing. Ξεχνάμε το βασικότερο όλων: το που απευθυνόμαστε.
It’s all about Human Marketing. Οι άνθρωποι έχουν ανάγκες και εμείς είμαστε εδώ για να τις ικανοποιούμε. Με τον καλύτερο και αποδοτικότερο τρόπο. Με αξιοπιστία και συνέπεια. Για μένα υπάρχει μόνο το H2H. Human to Human
2:Ξεπεράστε τους φόβους σας. Βάλε τον εαυτό σου στη θέση της Cosmote, της COCA COLA ή ακόμα της Mercedes ή της Apple και αντιμετωπίστε το φόβο που σας κάνει άτολμους. Ο τολμών νικά. Το ξέρουμε από αρχαιοτάτων χρόνων. Όλοι οι υπόλοιποι φόβοι μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώνεστε.
ΜΕΡΙΚΑ TIPS ΓΙΑ ΤΟ PERSONAL BRANDING:

1.Εξειδίκευση. Γίνε ο ένας που κάνεις κάτι πάρα πολύ καλά κι όχι αυτός που κάνει τα ίδια με όλους τους συναδέλφους/ανταγωνιστές σου.
2. Φτιάξε marketing πλάνο για τον εαυτό σου. Γράψε ένα overview του ποιος είσαι, τι κάνεις, τι target group στοχεύεις, ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σου, ποιοι είναι οι στόχοι σου, το όραμά σου, τα κανάλια επικοινωνίας σου, η στρατηγική σου & όλα εκείνα που συνθέτουν ένα αξιοπρεπές marketing plan ενός brand – μόνο που τώρα το brand είσαι εσύ!
3. Βρες το USP σου. Το Unique Selling Proposition του εαυτού σου θα σε διαφοροποιήσει όσο δε φαντάζεσαι έναντι των ανταγωνιστών. Μόλις το βρεις, πρέπει να το επικοινωνείς, να το λες, να το γράφεις, να το προωθείς και να το πιστέψεις όσο κανείς αν θέλεις να πιστέψουν και οι άλλοι σε σένα. Αυτό που πλασάρεις, αυτό είσαι για τους άλλους. Εκμεταλλεύσου το.

4. Πες πάντα την αλήθεια. Ό,τι κι αν κάνεις, όποιος κι αν είσαι, ας είσαι αυθεντικός. Κάνε μια SWOT analysis του εαυτού σου & δέξου απροκάλυπτα τις δυνατότητες, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τις απειλές σου. Το να μιλάς αληθινά και να αναγνωρίζεις τι είσαι & τι δεν είσαι, δείχνουν στρατηγική επίγνωση των χαρακτηριστικών σου, τα οποία καθορίζουν την πορεία δράσης σου. So, be authentic!

Ναι, αυτό είναι το personal branding & είναι το ισχυρότερο όπλο στα χέρια σου στην εποχή της διαρκούς εξειδίκευσης & της πλήρους μεταλλασσόμενης digital εποχής.
Σε μερικά χρόνια αυτός που θα επικοινωνεί γρηγορότερα, σωστότερα & καλύτερα τον εαυτό του θα είναι ο πραγματικός νικητής.

ΠΗΓΕΣ:

PERSONAL BRANDING ΠΗΓΗ 3

PERSONAL BRANDING ΠΗΓΗ 2
PERSONAL BRANDING ΠΗΓΗ1

 

Mixalis_Leo

Ονομάζομαι Λεονταράκης Μιχαήλ,είμαι προπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στο ΤΕΙ Κρήτης τμήμα Αγ.Νικολάου .Ειδικεύομαι στην κατηγορία marketing.Αλλες ασχολίες μουσική,γυμναστική.

You may also like...