5 Τρόποι για να Προωθήσεις την Επιχείρησή σου στα Social Media

1. Χτίσε μια αξιόπιστη παρουσία

Δημιούργησε περιεχόμενο που ενδιαφέρει το κοινό σου και προάγει την εικόνα της επιχείρησής σου ως leader του κλάδου σου
Ξόδεψε χρόνο σου  στο να αναγνωρίσεις που ξοδεύουν το δικό τους χρόνο οι πελάτες στους οποίους θέλεις να στοχεύσεις: στο Facebook, το Twitter, το Instagram ή το Pinterest; με το ύφος του κάθε μέσου.
Σκέψου για ποιο πράγμα θέλεις να μιλήσεις.

Θέλει ωστόσο προσοχή να μην «σπαμάρεις», ούτε να προωθείς ανεξέλεγκτα και οτιδήποτε. Αυτό που θέλεις, σε αυτή τη φάση, είναι να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης ανάμεσα σε εσένα και τους πελάτες σου
Κάνε διάλογο με τους πελάτες σου και του fans σου
Και δώσε μεγάλη  προσοχή σε αυτά που λένε οι fans, οι πελάτες και οι followers της επιχείρησής σου για σένα στα διάφορα μέσα . Στη συνέχεια μπες κι εσύ στην κουβέντα με χρήσιμα σχόλια ή καίριες πληροφορίες.

2. Απόκτησε διασυνδέσεις με άλλους επαγγελματίες που έχει να κάνει με τον κλάδο σου.

Γίνε μέλος σε επαγγελματικά group στο LinkedIn, blogs και forums, όπου άνθρωποι του κλάδου σου μοιράζονται περιεχόμενο σαν το δικό σου.
Μπες στη διαδικασία να σχολιάσεις ή να δώσεις feedback σε ενδιαφέροντα σχόλια. Ιδανικός τρόπος είναι το newsfeed του Facebook page σου.

3. Δοκίμασε διαφορετικές στρατηγικές:

Προσάρμοσε το περιεχόμενό σου ανάλογα  για κάθε social media

Ενδεικτικά:
– Στο Facebook μπορείς να «ανεβάζεις» μεγαλύτερο πληροφοριακό υλικό, πλούσιο σε εικόνες, ιδανικά   δύο με 3  φορές την ημέρα

– Στο Twitter φρόντισε να εναλλάσσεις το περιεχόμενο των tweets σου, χρησιμοποιώντας φωτογραφίες, βίντεο και παραπομπή Links

– Στο Linkedin το ύφος πρέπει να είναι πιο «σοβαρό», καθώς απευθύνεται σε επαγγελματίες

– Στο Instagram μπορείς να ανεβάσεις φωτογραφίες ή βίντεο από προϊόντα ή καμπάνιες που προγραμματίζεις να λανσάρεις σύντομα

Δοκίμασε το ίδιο περιεχόμενο σε διαφορετικά κανάλια, για να δεις την απόδοσή του.
Κάνε συνεχείς δοκιμές για να διαπιστώσεις τι έχει αποτέλεσμα και τι όχι από αυτά που έκανες !

4. Αύξησε την κίνηση στο website ή/και το blog σου

Πώς θα δημιουργήσεις ένα επιτυχημένο blog;

Κατ’ αρχάς θα πρέπει να γνωρίσεις το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι και να εντοπίσεις τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται:

Κάνε μια λίστα με το target group που σε άφορα άμεσα
Εντόπισε τα θέματα που απασχολούν τους ανθρώπους στους οποίους απευθύνεσαι
Κατάγραψε ποιες είναι οι ανάγκες του κοινού σου και ποια θέματα μπορείς εσύ να λύσεις
Στη συνέχεια, όταν έχεις αποφασίσει για το περιεχόμενο του blog, θα πρέπει να φτιάξεις ένα χρονοδιάγραμμα βάσει του οποίου θα δημοσιεύεις τα Posts σου.

5. Δημιούργησε & διατήρησε σχέσεις

Τα Social Media μπορούν να αποδειχθούν εξαιρετικά χρήσιμα στη διατήρηση της επικοινωνίας με παλαιότερους και νυν πελάτες σου. Μπορούν να αποτελέσουν μια γέφυρα που μελλοντικά θα αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη, αφού θα σε κρατήσει ψηλά στη λίστα των προτιμήσεων και των επιλογών τους.
Πώς θα το κάνεις αυτό,
Στόχος σου είναι να βοηθήσεις το κοινό -και τους  πελάτες σου, είτε άμεσα, , είτε έμμεσα,
Προσπάθησε να πεις τις δικές σου «ιστορίες» και θα εκπλαγείς από την ανταπόκριση των δυνητικών πελατών σου, όταν αρχίσουν να γνωρίζουν την επιχείρησή σου καλύτερα.
Όπως είναι φανερό, τα πλεονεκτήματα από τη χρήση των social media για την προβολή της επιχείρησής σου είναι πολλά και πολύ σημαντικά για να τ’ αγνοήσεις.

Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να σκεφτείς πώς θα προσεγγίσεις καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες σου μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αντλήσεις πολλαπλάσια θετικά αποτελέσματα!

Για να Προωθήσεις την Επιχείρησή σου στα Social Media

πηγές:

https://pixabay.com/el/

https://adsolutions.xo.gr/blog

Barjam_kocaqi

Ειμαι ο Μπαριαμ Κοτσακι φοιτητής του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων του Αγίου Νικολάου Κρήτης με κατεύθυνση marketing

You may also like...