Προσφορές μέσω Internet και συμπεριφορά του καταναλωτή.

saless

Προσφορές μέσω ίντερνετ και συμπεριφορά του καταναλωτή.

Η συμπεριφορά του καταναλωτή είναι για το πως, που, πότε και το γιατί να αγοράσει κάποιος ένα προϊόν ή γιατί να μην το αγοράσει. Η μελέτη της συμπεριφοράς του βασίζεται στην αγοραστική συμπεριφορά. Επιπλέον μελετά τις ανθρώπινες αντιδράσεις σε προϊόντα και η μελέτη αυτή αποτελεί ένα σύνολο δραστηριοτήτων αναζήτησης που προβαίνουν οι καταναλωτές. Εστιάζει δηλαδή στη διαδικασία που ακολουθεί ο άνθρωπος προκειμένου να καταλήξει σε καταναλωτικές επιλογές. Ο καταναλωτής συγκρίνει τα καταναλωτικά σήματα και τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και αξιολογεί εναλλακτικές λύσεις. Συνήθως εστιάζει στις προσφορές. Περισσότεροι από 1 στους 2 καταναλωτές αναζητούν προϊόντα σε προσφορά ενώ μόλις το 8% δηλώνει ότι αδιαφορεί για τις προσφορές. 

Στην αναζήτηση προσφορών αφοσιώνονται όλο και περισσότεροι καταναλωτές για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Σημαντικό ρόλο παίζουν οι προσφορές μέσω διαφημίσεων και τηλεοπτικών σποτ. Επιπλέον η ψυχολογία μας βοηθά να καταλάβουμε και να αποκωδικοποιήσουμε τη συμπεριφορά του καταναλωτή κατά τη διαδικασία της αγοράς.

Οι καταναλωτές προσπαθούν να αξιοποιούν προσφορές και εκπτώσεις και για αυτό το λόγο καταφεύγουν σε αναζητήσεις μέσω του διαδικτύου. Όλοι αναζητούν τις προσφορές παραγγέλνοντας προϊόντα τα οποία είναι περισσότερο οικονομικά για εκείνους.

Όταν ο καταναλωτής δει μια προσφορά επιδρά στην ψυχολογία του κι έτσι μπορεί να αγοράσει το προϊόν αυτό χωρίς να το έχει ανάγκη. Δέχεται ερεθίσματα που αντιδρούν αμοιβαία με τα χαρακτηριστικά του. Το επίκεντρο του καταναλωτή στην περίπτωση αυτή είναι η τιμή του προϊόντος.

Ο καταναλωτής συλλέγει τις πληροφορίες που θέλει από το διαδίκτυο μέσω των χαρακτηριστικών των προϊόντων και των προσφορών και έτσι φτάνει στην τελική του απόφαση για το τι θα αγοράσει. Ικανοποιεί άρα κάποιες ανάγκες του με τη χρησιμοποίηση αγαθών που βρίσκει μέσω των προσφορών και με τη βοήθεια του διαδικτύου.

Επομένως ο καταναλωτής θα επιλέξει τα προϊόντα και τις ποσότητες τα οποία τον συμφέρουν καλύτερα σε σχέση με εκείνα που δεν βρίσκονται σε προσφορά.

Πηγές:

https://www.politeianet.gr/books/

https://wikimarkt.wikispaces.com/

http://ebooks.edu.gr/

zina1996

Ονομάζομαι Ανεζίνα Καστελλιανού και σπουδάζω στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης στο τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων με κατεύθυνση μάρκετινγκ.

You may also like...