Push notification στο Digital Marketing

hlektroniko-marketing11

DIGITAL MARKETING

Το Push Notification αναφέρεται στο Digital Marketing για τα κινητά. Οι περισσότερες εταιρίες σχεδιάζουν το δικό τους mobile application με σκοπό να έρθουν πιο κοντά με το κοινό τους. Το σημαντικό για τις εφαρμογές κινητών από τις εταιρίες είναι όχι μόνο να τις κατεβάσουν αλλά να τις ξανά χρησιμοποιήσουν και για να πετύχει αυτό ένας αποτελεσματικός τρόπος είναι το Push Notification. Το 80% των εφαρμογών χρησιμοποιείται μόνο μία φορά.

Η βασική χρησιμότητα του Push Notification είναι η ενημέρωση και η κυρίως υπενθύμιση. Συνήθως τα μηνύματα αφορούν σε ενημερώσεις σχετικά με νέα προϊόντα , προσφορές και σημαντικές εξελίξεις γύρω από την εφαρμογή. Ενισχύει το χτίσιμο δεσμών του πελάτη με την εταιρία καθώς στέλνονται ευχετήρια στους χρήστες και μηνύματα είτε γενικά είτε προσωποποιημένα που φέρνουν ένα ανθρώπινο χαρακτήρα.

Τα μηνύματα που θα στέλνονται στους χρήστες θα πρέπει να γίνεται ορθή χρήση. Η δυνατότητα επικοινωνίας με τους χρήστες μέσω Push Notification πρέπει να θεωρείται ως προνόμιο και όχι ως δικαίωμα γιατί σε διαφορετική περίπτωση μπορεί ο χρήστης να κουραστεί ή να ενοχληθεί και να απενεργοποιήσει τις ενημερώσεις ή ακόμα και να απεγκαταστήσει την εφαρμογή.

Μερικά βίντεο για να δείτε:

 

Πηγές:

http://pixabay.com

https://socialmind.gr/push-notification-san-ergalio-marketing/

 

louiza tsaggaraki

Ονομάζομαι Λουίζα Τσαγγαράκη και σπουδάζω στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγίου Νικολάου με κατεύθυνση στο Μάρκετινγκ.

You may also like...