Πως μπορούν να βοηθηθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις απο τα social media;

slider-image-1

Η συνεχής ανάπτυξη και αύξηση της χρήσης κοινωνικών δικτύων από τους ανθρώπους δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει  την παραγωγικότητα και συνεπώς το μάρκετινγκ. Η ανάπτυξη αλλά και η πληθώρα τον κοινωνικών δικτύων είναι πλέον ο πιο χρήσιμος τρόπος για την ανάδειξη τον μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Αναφέρεται επίσης από την Ευρωπαϊκή Ένωση ότι η μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν ένα βασικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας.

Στις μέρες μας ένα πολύ σημαντικό κομμάτι των μικρομεσαίων επιχειρήσεων αποτελούν τα social media. Στην περίπτωση αυτή μπορούμε να αναφερθούμε στη βοήθεια που προσφέρουν όσο αναφορά την διαφήμιση. Πολλές επιχειρήσεις συγκεκριμένα στην Ελλάδα το 86% χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα  για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους ή της  υπηρεσίες τους .Πλέον θεωρείτε απαραίτητο καθώς όλοι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα για τις αγορές τους. Πολλοί από τους επιχειρηματίες όμως που χρησιμοποιούν τα social media για την διαφήμιση τους δεν σημαίνει  ότι το κάνουν σωστά.

 Ένας άλλος τρόπος να βοηθηθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις από τα social media είναι η επικοινωνία που έχουν με τους πελάτες τους. Βασικό πλεονέκτημα καθώς με τα social media έχεις πιο άμεση και συχνή επαφή με τον πελάτη.Οι περισσότεροι σήμερα χρησιμοποιούν αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας. Μπορείς να μιλήσεις μαζί τους να ανταλλάξεις απόψεις. Επιπλέον να τον βοηθήσεις στην επιλογή του ακόμη και να κάνεις βίντεο κλήση και να του δείξεις το προϊόν που επιθυμεί εκείνη την στιγμή. Αυτό έχει και ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη των σχέσεων μεταξύ πελάτη και επιχείρησης.

Επίσης, τα social media  δίνουν τη δυνατότητα σε μια επιχείρηση να προσφέρει συνεχώς κίνητρα στους καταναλωτές, γεγονός που αυξάνει την πιστότητα στα προϊόντα και υπηρεσίες της. Βασικό πλεονέκτημα είναι και η   ανατροφοδότηση σχετικά με τη συμπεριφορά και τον βαθμό ικανοποίησης των καταναλωτών που διευκολύνει την έρευνα και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Επίσης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνουν εφικτή την παρουσίαση της επιχείρησης 24 ώρες  όλο τον χρόνο. Αυτό σημαίνει αυτομάτως ότι μειώνουν το λειτουργικό κόστος. Επιπρόσθετα,διευκολύνεται η εύρεση νέου προσωπικού αν χρειαστεί.

Τέλος, καταλήγουμε ότι οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media ως ένα μέσο μάρκετινγκ. Άρα η διαφήμιση σε συνδυασμό με την γρήγορη και συνεχή επικοινωνία με τον πελάτη έχουν ως αποτέλεσμα την  αύξηση της καλής εικόνας της επιχείρησης. Επίσης την αναγνωρισιμότητα. Όμως το πιο σημαντικό κομμάτι που θέλουμε να πετύχουμε είναι η αύξηση των πωλήσεων

 

Βιβλιογραφία:

You may also like...