Τράβηξε την προσοχή των επισκεπτών σου !

Τράβηξε την προσοχή   !

Τράβηξε την προσοχή !

Παλαιότερα το να έχει μία επιχείρηση δική της ιστοσελίδα ήταν μία επιπλέον επιλογή και όχι κάτι αναγκαίο. Τα τελευταία όμως χρόνια έχει γίνει πλήρη στροφή, σε ότι αφορά την προβολή μιας επιχείρησης με αποτέλεσμα η ύπαρξη ιστοσελίδας να θεωρείται κάτι αυτονόητο. ‘Aλλωστε οι περισσότερες πωλήσεις γίνονται διαδικτυακά πλέον.  Η ιστοσελίδα είναι η βιτρίνα της επιχείρησης σου και μπορεί να την δει όποιος έχει πρόσβαση στο  διαδίκτυο, δηλαδή, όλος ο  κόσμος, χωρίς χώρο – χρονικούς περιορισμούς! Ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να επισκεφτεί το site όπου κι αν βρίσκεται και οποιαδήποτε στιγμή.

 Με την ιστοσελίδα η επιχείρηση σου παραμένει “ανοικτή” καθημερινά εικοσιτέσσερις ώρες  το εικοσιτετράωρο και χωρίς επιπλέον κόστος! Και αυτό έχει ως συνέπεια την αύξηση των εσόδων !

  Το επόμενο που σου έρχεται στο μυαλό, είναι ότι χρειάζεσαι μια ιστοσελίδα η οποία να τραβήξει την προσοχή ! Λογικό, αλλά πώς; Άλλωστε, υπάρχουν τόσα blog και ιστοσελίδες. Επομένως το ζητούμενο είναι να κάνεις τη διαφορά.

Δεν έχεις λοιπόν παρά να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα :

 

Τίτλος της ιστοσελίδας

Το πρώτο που κοιτάμε είναι ο τίτλος.

 Σύμφωνα με στατιστικές έχεις  μόνο 3-5 δευτερόλεπτα να τραβήξεις την προσοχή του επισκέπτη σου, από την στιγμή που θα έρθει στο website σου.

Ένας σύντομος και περιγραφικός τίτλος είναι ότι χρειάζεσαι!

  Πρέπει να γνωρίζεις που απευθύνεσαι, ούτως ώστε ο τίτλος που θα επιλέξεις να παρακινήσει το κοινό σου. Προσοχή, μην επιλέξεις ένα τίτλο που είναι εντελώς άσχετος με το περιεχόμενο της σελίδας σου και μην χρησιμοποιείς ασαφείς τίτλους.

Σύμφωνα με στατιστικές έχεις  μόνο 3-5 δευτερόλεπτα να τραβήξεις την προσοχή του επισκέπτη σου, από την στιγμή που θα έρθει στο website σου. Ένας σύντομος και περιγραφικός τίτλος είναι ότι χρειάζεσαι!

  Και μην ξεχνάς ότι ο τίτλος δεν πρέπει να είναι “φορτωμένος” με επαναλαμβανόμενες λέξεις- κλειδιά . Στόχος σου να είναι απλός και κατανοητός .   Περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες για τον τίτλο μπορείς να διαβάσεις στο εδώ!

%cf%87%cf%81%cf%89%ce%bc%ce%b1

Η ψυχολογία των χρωμάτων

  Ας υποθέσουμε ότι στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα εμπορεύεσαι παιχνίδια και παιδικά είδη γενικότερα. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να χρησιμοποιείς πολύ χρώμα στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας σου. Αν επεκταθούμε στην επίδραση που έχουν τα χρώματα στην ψυχολογία μας θα πρέπει να γνωρίζεις τα ακόλουθα :

  • Κόκκινο, φούξια, κίτρινο, πορτοκαλί  : ζεστά, φωτεινά και ενεργά χρώματα, που προσελκύουν το ενδιαφέρον και ξεχωρίζουν. Χρησιμοποιούνται συχνά στα banner .
  • Γκρι, γαλάζιο, λιλά  : κρύα, φωτεινά χρώματα που προσδίδουν φρεσκάδα, νεωτερισμό και επαγγελματισμό Χρησιμοποιούνται συχνά από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο της των καλλυντικών και της υγείας .
  • Μπλε, τιρκουάζ ,  πράσινο : κρύα, σκοτεινά χρώματα.  Χρησιμοποιούνται περισσότερο για προϊόντα κυβερνητικά, επιστημονικά, της αυτοκινητοβιομηχανίας και των υπολογιστών.
  • Καφέ, χρυσό, μοβ  : ζεστά, σκοτεινά χρώματα τα οποία εκφράζουν την παράδοση, την χαλάρωση και την πολυτέλεια.

   Χρήσιμες πληροφορίες για την ψυχολογία των χρωμάτων στο marketing μπορείς να διαβάσεις στο Greek Internet Marketing εδώ!

 

Σχεδιασμός της ιστοσελίδας σου

   Αφού η απλότητα μας κάνει τη ζωή ευκολότερη γιατί να μην γίνει το ίδιο και με την ιστοσελίδα της επιχείρησης σου;

   Και σε αυτό το σημείο πρέπει να εξετάσεις που απευθύνεσαι. Η καλαισθησία της σελίδας είναι κάτι σχετικό και διαφορετικό  για τον καθένα. Πρέπει όμως να ταιριάζει και με το περιεχόμενο. Δεν χρειάζεσαι να βομβαρδίζεις τον επισκέπτη σου με πολλές σελίδες.

  Δύο με τρεις είναι αρκετές άλλωστε το ζητούμενο στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας δεν είναι να κουράσει.

   Αντίθετα θέλεις να τραβήξεις το ενδιαφέρον του καταναλωτή και να παραμείνει. Ο σχεδιασμός εκτός από την προσωπική άποψη και το γούστο του κάθε διαδικτυακού επισκέπτη είναι καλύτερα να είναι απλός και προσιτός.

 

Πρώτα τα σημαντικά !

Είναι αυτονόητο όμως ότι δεν μπορείς να έχεις τα πάντα στην πρώτη σελίδα .

   Αν λάβεις υπόψη σου ότι ο επισκέπτης που εισέρχεται πρώτη φορά στην ιστοσελίδα της επιχείρησης σου θα παραμείνει ελάχιστα δευτερόλεπτα, στόχος σου είναι να του δώσεις κίνητρο να κάτσει παραπάνω. Επομένως όχι στα βαρετά βίντεο και στις ατέρμονες παρουσιάσεις. Επίσης καλό είναι να αποφύγεις να φορτώσεις την πρώτη σελίδα με πάρα πολλές πληροφορίες.

Ξεχώρισε τα σημαντικότερα, εκείνα τα οποία σου παρέχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και πρόβαλε τα !

 

 Κάνε δωράκια !

Ή για να το θέσω διαφορετικά, πρόσφερε κάτι χρήσιμο δωρεάν !

Με αντάλλαγμα την εγγραφή του πελάτη στο newsletter, ένα like ή follow ! Έτσι έχεις κερδίσει την προσοχή του μελλοντικού σου πελάτη. Πολλές επιχειρήσεις κάνουν τέτοιες προσφορές στο καταναλωτικό κοινό με αποτέλεσμα να αποκτούν πιστούς πελάτες.

Για παράδειγμα, η επιχείρηση σου δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης και συγκεκριμένα πραγματοποιεί σεμινάρια μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής. Μία έξυπνη κίνηση είναι προσφέρεις ένα ebook με συνταγές μαγειρικής δωρεάν, σε όσους εγγραφούν στην ιστοσελίδα σου – έτσι ενημερώνεις μελλοντικούς πελάτες για τα προγραμματισμένα σεμινάρια της σχολής σου.

 

Do It Yourself   !

Θέλεις να κατασκευάσεις μόνος σου – μόνη σου την ιστοσελίδα σου;

Εδώ θα βρεις αρκετές πληροφορίες και συμβουλές  :

 

Δημιούργησε τη δική σου ιστοσελίδα ΔΩΡΕΆΝ:

 

Ρώτησε τους ειδικούς !

Αν χρειάζεσαι υποστήριξη στην κατασκευή του διαδικτυακού σου προφίλ, μπες στις παρακάτω ιστοσελίδες :

 

Πηγές: e-coach.grgreekinternetmarketing.comclickmedia.gr,

 webmasterslife.gr3digits.grparamarketing.grwdf.gr

 

 

 

 

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

You may also like...