5 τρόποι για να εκτοξεύσεις το SEO της επιχειρησής σου

                                                                       

Search Engine Optimization

Ο όρος SEO προέρχεται από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων Search Engine Optimization – SEO (ή optimization αν προτιμάτε τα Αμερικάνικα), το οποίο και μεταφράζεται σε Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης.

Πρόκειται δηλαδή για το σύνολο των ενεργειών που πραγματοποιούνται είτε πάνω στο ίδιο το site (on-page SEO) είτε έξω από αυτό (off-page SEO) προκειμένου να καταφέρουμε να “πλασάρουμε” την ιστοσελίδα μας όσο πιο ψηλά γίνεται στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης και να επωφεληθούμε του δωρεάν traffic που αυτό συνεπάγεται.

1. Επιλογή Domain Name (Make it Brandable)

Αν δεν έχουμε domain δεν μπορούμε να έχουμε και ιστοσελίδα οπότε για ποιο SEO να μιλάμε.Η επιλογή του κατάλληλου domain είναι βασική υπόθεση. Το domain πρέπει να εκφράζει το brand μας, να είναι σύντομοbrandable και κατά το registration να το κατοχυρώσουμε “κλείσουμε” .Πρέπει να είναι σύντομο, ευκολομνημόνευτο,χαρακτηριστηκό.

Το οποιοδήποτε SEO πλεονέκτημα λόγω EMD (exact match domain) δεν είναι τίποτα μπροστά στην ανύπαρκτη αξία ενός τέτοιου brand. Επίσης η επιλογή domain δεν θα απογειώσει την οργανική επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας αλλά θα βοηθήσει στο  awareness (αναγνωρισιμότητα) του brand σας στο πέρασμα του χρόνου.

Αν στοχεύετε μόνο την Ελληνική αγορά τότε το domain πρέπει να .gr. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να πάτε στο Google Search Console >> Search Traffic >> International Targeting >> Country και να επιλέξετε την Ελλάδα ως χώρα στόχευσης.

2.  Επιλογή Εταιρίας Φιλοξενίας (Web Hosting)

Τώρα που έχουμε το domain ήρθε η στιγμή να βρούμε πού θα φιλοξενηθεί η ιστοσελίδα μας. Οι περισσότεροι επιλέγουν  τη φθηνότερη λύση ,παρόλα αυτά είναι προτιμώτερο να  επενδύστε  στην κατάλληλη επιλογή πακέτου φιλοξενίας η οποία θα σας παρέχει ασφάλεια, αξιοπιστία, ταχύτητα και υποστήριξη.

Τοπακέτο φιλοξενίας που θα επιλέξετε κρίνει σε μεγάλο βαθμό και την επιτυχία ή μη της ιστοσελίδας σας, ειδικά σε περιπτώσεις ηλεκτρονικών καταστημάτων. Μία κακή επιλογή σημαίνει απλά ότι θα χρειαστείτε πολύ σύντομα τεχνική υποστήριξη.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ TIP: Εν έτη 2017, φροντίστε ο server που θα επιλέξετε να υποστηρίζει το πρωτόκολλο http2  κάτι που θα απογειώσει την απόδοση / ταχύτητα της ιστοσελίδας σας. . Απαραίτητη προϋπόθεση βεβαίως είναι να έχετε και εγκατεστημένο πιστοποιητικό ασφαλείας SSL.

3.  Εγκατάσταση Πιστοποιητικού Ασφαλείας (SSL)

Μέχρι και πριν λίγο σχετικά καιρό, αν η ιστοσελίδα σας δεν παρείχε τη δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών online (πχ e shop), το πιστοποιητικό ασφαλείας (SSL) ισως δεν ήταν αναγκείο. Σήμερα πλέον είναι απλά απαρέτητο . Οι λόγοι πολλοί με τους κυριότερους να είναι:

  • Η ολοένα και μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση των χρηστών σε θέματα ασφαλείας και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων.Δηλαδή αν δεν έχεις SSL και διαθέτεις ηλεκτρονικό κατάστημα πολλοί είναι αυτοί που δεν θα προχωρήσουν σε αγορά από το eshop σου.
  • Η κρυπτογράφηση μέσω HTTPS είναι επίσημα πλέον διεργασία της Google, το ranking factor δηλαδή παράγοντας κατάταξης της ιστοσελίδας μας στα SERPs (Search Engine Result Pages).
  • Λόγο της έκδοσης 56 του Google Chrome, σελίδες που απαιτούν την πληκτρολόγηση κωδικών ασφαλείας ή πιστωτικών καρτών θα φέρουν την ένδειξη “Not Secure” αν δεν διαθέτουν έγκυρο πιστοποιητικό ασφαλείας SSL . Σε επόμενες εκδόσεις που θα ακολουθήσουν η ένδειξη θα είναι ακόμα πιο έντονη με κόκκινο χρώμα συνοδευόμενη από το σχετικό τρίγωνο του κινδύνου. SEO-Monos-Mou-2SEO-Monos-Mou-3

4. Set Up Google Search Console (GSC)

Το Google Search Console (πρώην Webmaster Tools) είναι ένα δωρεάν εργαλείο της Google που σε βοηθάει να βελτιστοποιείς ένα website  έχοντας πρόσβαση στα πολύτιμα δεδομένα που βρίσκεις σε αυτό.

Η πρόσβαση σε αυτό πραγματοποιείται με το ίδιο Google account που χρησιμοποιείτε στο gmail σας (κοινό για όλα τα google properties).

5. Φιλικότητα προς Όλες τις Συσκευές

Σύμφωνα με τα στοιχεία από το Consumer Barometer with Google στην Ελλάδα για το 2016:

  • 60% των χρηστών συνδέεται στο internet καθημερινά
  • 35% των χρηστών χρησιμοποιεί 2 συσκευές για τη διασύνδεση του στο internet (desktop, smartphone ή tablet)
  • 20% των χρηστών χρησιμοποιεί 3 συσκευές για τη διασύνδεση του στο internet (desktop, smartphone ή tablet)
  • 52% των χρηστών έχει πρόσβαση στο internet με την ίδια συχνότητα τόσο από desktop όσο και από mobile συσκευές

Με την πρόσβαση από κινητές συσκευές να έχει προσπεράσει αυτή από desktop, το να έχεις μια ιστοσελίδα η οποία να είναι φιλική προς όλες τις συσκευές και μεγέθη οθονών είναι περισσότερο από απαραίτητο πλέον.

Χρησιμοποιήστε το Mobile-Friendly Test της Google για να ελέγξετε πόσο φιλική είναι η ιστοσελίδα σας στις κινητές συσκευές. Αν δείτε την ένδειξη “Page is mobile-friendly” τότε όλα καλά. Σε διαφορετική περίπτωση (Page is not mobile friendly) ακολουθείστε τις οδηγίες που θα σας δοθούν προκειμένου να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη από mobile συσκευές.

ΠΗΓΕΣ:

https://www.webmasterslife.gr/search-engine-optimization

https://www.hiremycode.com/blog/ti-ine-seo/

http://how-to-seo.gr/ti-einai-seo

https://coolweb.gr/ti-einai-seo/

Συνγγραφέας:Νάνος Δημήτριος

dominatussertorio@gmail.com

Sertorio

Ειμαι σπουδαστής της σχολής Διοίκησης επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου Κρήτης

You may also like...