Ενισχύστε δωρεάν την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας στο Facebook

Ενισχύστε δωρεάν την αποτελεσματικότητα της επιχείρησή σας στο Faceboook

Η χρήση του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων αποτελεί στις μέρες μας ένα αναπόσπαστο κομμάτι για την προβολή κάθε επιχείρησης. Το Facebook συγκαταλέγεται ως το κυρίαρχο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, όμως παρ’ όλα αυτά δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που δεν γνωρίζουν να αξιοποιούν πλήρως και αποτελεσματικά τις λειτουργίες της εφαρμογής. Ένα από τα σημαντικά ζητήματα για το οποία μία επιχείρηση αποφεύγει να εκμεταλλευτεί αυτές τις δυνατότητες που παρέχει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο είναι η σκέψη ότι θα πρέπει απαραιτήτως να διαθέσει χρήματα, κάτι το οποίο στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να προβληθούν στο Facebook διαθέτοντας ένα χρηματικό ποσό για να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες διαφήμισης τους, επιπλέον όμως, μπορούν να προβληθούν αποτελεσματικά χωρίς να διαθέσουν κάποια χρήματα.

Ξεκινάμε βήμα – βήμα

Η πρώτη κίνηση που πρέπει να γίνει είναι να είστε απόλυτα επιλεκτικοί ως προς το περιεχόμενο το οποίο δημοσιεύετε. Πρέπει να έχετε ενεργή παρουσία στην αρχική σελίδα του χρήστη ώστε να σας παρατηρήσει χωρίς ωστόσο να γίνεστε κουραστικοί. Στην συνέχεια θα πρέπει να γνωρίζετε πως να αξιολογείτε την ποιότητα της δημοσίευσης που μόλις κάνατε. Ένα ποστάρισμα γίνεται πετυχημένο όταν αυξάνεται ο αριθμός των shares. Από εκεί και πέρα βοηθάνε προσθετικά τα likes και τα comments που θα κάνουν οι φίλοι των χρηστών που πραγματοποίησαν share της δημοσίευσης.

 

Πως μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό των shares;

Το ερώτημα που δημιουργείται τώρα έχει σχέση με τον τρόπο αύξησης των αριθμό των shares. Ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι να δημιουργήσετε βίντεο κατάλληλο με το περιεχόμενο που θέλετε να προωθήσετε. Οι χρήστες προτιμούν τα βίντεο επειδή προκαλείται το ενδιαφέρον τους εξαιτίας του γεγονότος ότι υπάρχει κίνηση, ήχος και εικόνα, και εσείς από την πλευρά σας μπορείτε να παρουσιάσετε περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν η την υπηρεσία σας. Έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί από το Facebook δείχνουν ότι  πάνω από 40% των ενημερώσεων που αλληλεπιδρούν με τους χρήστες είναι βίντεο. Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι όσα περισσότερα shares καταφέρει να κερδίσει ένα post τόσο μεγαλύτερη γίνεται η οργανική αποτελεσματικότητα της σελίδας σας ως προς το περιεχόμενο που προβάλλεται στους χρήστες.

share social media

Συχνότητα ανανέωσης υλικού στην σελίδας σας

Η συχνότητα ανανέωσης του υλικού της σελίδας σας στο Facebook είναι σημαντικός παράγοντας για να μην ξεχάσει ο δυνητικός σας πελάτης την επιχείρησή σας. Ταυτόχρονα, αυτή η τεχνική μπορεί να οδηγήσει έναν παλιό σας πελάτη, στην αναζήτηση και αγορά ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας που εσείς παρέχετε ή ακόμα και στην κοινοποίηση του. Η δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου σε τακτική βάση, θα τραβήξει την προσοχή του κοινού σας και θα το πείσει να ενδιαφερθεί για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Μια πολύ καλή αναλογία ανανέωσης του υλικού της σελίδας σας είναι μια δημοσίευση κάθε δυο με τρεις μέρες. Με αυτό τον τρόπο οι πελάτες σας έχουν την ευκαιρία να επιλέγουν συχνά ένα νέο post χωρίς ωστόσο να τους ταλαιπωρείτε με καθημερινές δημοσιεύσεις

 

Δεν πρέπει να ξεχνάτε το ποστάρισμα φωτογραφιών

Μια λύση ώστε να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα είναι να ανεβαίνουν κατά διαστήματα διάφορες φωτογραφίες από κάποιο event που έχετε διοργανώσει, από ένα νέο προϊόν που μόλις κυκλοφορήσατε είτε απλά και μόνο για να υπενθυμίσετε στους χρήστες την παρουσία σας. Πως όμως μπορείτε να “απογειώσετε” μια  φωτογραφία που πρόκειται να ανεβάσετε; Η προφανής λύση και πολύ απλή είναι να δώσετε έναν σχολιασμό εναρμονισμένο απόλυτα με αυτό που θέλετε να δείξετε. Όσο καλή και αν είναι μια εικόνα πάντα πρέπει να υπάρχει ο κατάλληλος σχολιασμός. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάτε τα emoji όπου με την σειρά τους μπορούν να δώσουν το mood της φωτογραφίας ή να το προκαλέσουν.

photograph

Πράξτε “ανθρώπινα”

Κλείνοντας, ο τρόπος που εκφράζετε τις σκέψεις σας σε μια φωτογραφία παίζει καθοριστικό ρόλο στον σκοπό σας να προσελκύσετε το κοινό ώστε να δει την φωτογραφία και να την σχολιάσει. Αν θέλετε το κοινό σας να έχει ενεργό ρόλο στην σελίδα θα πρέπει να τον βοηθήσετε σε αυτό. Η “βοήθεια” θα προκύψει από το πόσο καλό σχολιασμό έχετε κάνει στην φωτογραφία που μόλις ανεβάσατε Ο σχολιασμός μπορεί να είναι είτε αφηρημένος δίνοντας στον χρήστη να σκεφτεί πέρα από αυτό που βλέπει, είτε να περιγράφει ακριβώς αυτό που δείχνει η εικόνα. Όπως και να έχει θα πρέπει να έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας ότι όποια εντύπωση θα θέλατε να δώσετε σε ένα άτομο από κοντά περιγράφοντας του μια φωτογραφία, την ίδια θα πρέπει να επιδιώξετε να δώσετε και από την σελίδα σας στο Facebook. Τέλος, δεν θα ήταν κακό αν δίπλα στον σχολιασμό βάζατε το link της ιστοσελίδας σας ώστε να είναι άμεσα προσβάσιμη από όποιον χρήστη θέλει να ψάξει κάτι παραπάνω για σας όπως και κάποια hashtags σχετικά με το post.

#hashtag

 

 

 

ΠΗΓΕΣ: 

socialactive

επιχειρώ

entrepreneur

it’s possible

developgreece

 

 

Αντώνης Τσαγκαράκης

Προπτυχιακός φοιτητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο ΤΕΙ Αγίου Νικολάου. Κατά το δεύτερο έτος σπουδών, η κύρια ασχολία μου είναι η εκμάθηση Digital Marketing κυρίως από την σχολή μου και δευτερευόντως από online courses. Σε άλλες ασχολίες, μου αρέσει πολύ η γυμναστική, η ωραία μουσική και μια καλή παρέα.

You may also like...