Google Analytics : Πως μπορούν να σας βοηθήσουν με την επιχείρηση σας !

 

Αρχικά ας δούμε τι είναι τo Google analytics για όσους δεν γνωρίζουν :

Το Google Analytics είναι μια υπηρεσία ανάλυσης web freemium. Η υπηρεσία αυτή προσφέρεται από την Google, η οποία παρακολουθεί και αναφέρει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Aυτήν τη στιγμή ως πλατφόρμα μέσα στο εμπορικό σήμα της πλατφόρμας Google Marketing. Το Google Analytics παρέχει επίσης ένα SDK που επιτρέπει τη συγκέντρωση δεδομένων χρήσης από iOS και εφαρμογές Android. Αυτά είναι γνωστά ως Google Analytics για εφαρμογές για κινητά.

Πως λοιπόν το Google Analytics μπορεί να μας βοηθήσει με την επιχείρηση μας μέσω της ιστοσελίδα μας;

  • Όποια και αν είναι η επιχείρησή σας, το Google Analytics σάς βοηθάει να αποκτήσετε μια βαθύτερη κατανόηση των πελατών σας. Με αυτόν τον τρόπο να μπορείτε να παρέχετε καλύτερες εμπειρίες και αποτελέσματα οδήγησης.
  • Το Analytics διευκολύνει την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες του ιστότοπου και των εφαρμογών σας ασχολούνται με το περιεχόμενό σας, ώστε να γνωρίζετε τι λειτουργεί και τι όχι. Δείτε πώς οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τους ιστότοπους και τις εφαρμογές σας και τον ρόλο που παίζουν τα διαφορετικά κανάλια προβάλλοντας ισχυρές αναφορές και πίνακες ελέγχου. Μπορείτε ακόμη να συνδέσετε τα συστήματα που χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση του CRM, σημεία πώλησης και άλλα σημεία επαφής με τους πελάτες σας για μια πληρέστερη προβολή.
  • Χρησιμοποιήστε τις μοναδικές δυνατότητες εκμάθησης μηχανών της Google για να ανακαλύψετε νέες πληροφορίες από τα δεδομένα σας. Για παράδειγμα ποιοι χρήστες πιθανόν να αγοράσουν από την ιστοσελίδα σας ή ποιοι πελάτες έχουν υψηλό δυναμικό εσόδων.

Πιστεύετε σας βοήθησαν αυτά τα παραδείγματα μέχρι τώρα ; Δείτε ακόμα μερικά στην συνέχεια.

  • Μέσω της οθόνης συγκριτικής αξιολόγησης μπορείτε να συγκρίνετε τα στατιστικά σας της κυκλοφορίας με τον ανταγωνισμό σας. Φυσικά, αυτά τα δεδομένα δεν είναι 100% ακριβή, επειδή όλοι οι ανταγωνιστές σας μπορεί να μην χρησιμοποιούν το Google Analytics, αλλά είναι καλύτεροι από τίποτα. Μπορεί να έχετε ήδη καλή κατανόηση για το αν ο ιστότοπo σας λαμβάνει περισσότερη ή λιγότερη επισκεψιμότητα από τον ανταγωνισμό σας, αλλά γνωρίζετε πόσο αφοσιωμένοι είναι οι επισκέπτες σας σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας; Με τη σύγκριση στατιστικών στοιχείων όπως ο μέσος χρόνος στο site θα έχετε μια καλύτερη ιδέα για το πώς μπορείτε να στοιβάζετε εναντίον του ανταγωνισμού σας και πού πρέπει να κάνετε αλλαγές για να αρχίσετε να βελτιώνετε τον ιστότοπo σας.
  • Οι ιστότοποι παραπομπής θα σας δώσουν μια καλύτερη ιδέα για το πώς οι άνθρωποι φτάνουν στον ιστότοπο σας. Αν έχετε ξαφνικά μια έκρηξη κίνησης από μια ιστοσελίδα που δεν έχετε ακούσει ποτέ, πηγαίνετε και ελέγξτε έξω. Δείτε αν μπορείτε να πάρετε πάλι μια έκρηξη κίνησης από αυτόν τον ιστότοπο. Μπορεί να γνωρίζετε ήδη τις λέξεις-κλειδιά που οδηγούν την επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας, αλλά προσπαθήσατε να αυξήσετε τις βαθμολογίες σας για αυτές τις λέξεις-κλειδιά; Αν παρατηρήσετε ότι μια λέξη-κλειδί οδηγεί πολλή επισκεψιμότητα στον ιστότοπο σας και εμφανίζεστε στη σελίδα 2 της Google για αυτόν τον όρο, προσπαθήστε να μπείτε στη σελίδα 1. Μπορείτε συνήθως να το κάνετε αυτό μέσω της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Ή αν θέλετε, εγγραφείτε στο Google AdWords και ξεκινήστε μια καμπάνια πληρωμής ανά κλικ με αυτές τις λέξεις-κλειδιά.
  •   Αυτά τα δεδομένα θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τι δεν τους αρέσει ο κόσμος σχετικά με τον ιστότοπο σας. Αν οι άνθρωποι τείνουν να βγαίνουν συχνά από μια συγκεκριμένη σελίδα, σκεφτείτε να την τροποποιήσετε. Δημιουργήστε καλύτερες προσκλήσεις για δράση ή προσθέστε συνδέσμους σε άλλα μέρη του ιστότοπου σας. Θα μπορούσατε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Google Website Optimizer για να βελτιώσετε την απόδοση των ιστοσελίδων σας.

 

Πηγές :

 

nikosk

Ο Νίκος Κρυοβρυσανάκης είναι φοιτητής του ΤΕΙ Κρήτης στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου με κατεύθυνση marketing.

You may also like...