Πώς να βελτιώσετε το site σας με 5 τρόπους

Στη διεθνή γλώσσα η βελτίωση ή βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας λέγεται και Website Optimization και έχει να κάνει με τη συνολική ποιότητα και απόδοση της ιστοσελίδας σας. Δηλαδή δεν εννοούμε απλά τη βελτίωση της θέσης του στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αλλά κυρίως την βελτίωση της εμπειρίας χρήσης του επισκέπτη κατά την πλοήγησή του σ’ αυτό. Η θετικότερη εμπειρία χρήσης, οδηγεί στην ευκολότερη μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη, κάτι που με απλά λόγια, σημαίνει περισσότερες πωλήσεις.

Τι χρειάζεστε για να βελτιώσετε το Website σας;

Είτε σχεδιάζετε να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό, είτε αποφασίσετε να αναλάβετε εσείς την βελτιστοποίηση, θα χρειαστούν συγκεκριμένες ικανότητες, καθώς και διάφορα εργαλεία. Ένα από αυτά λοιπόν είναι:

  • Πρόσβαση FTP.

  • Πρόσβαση με δικαιώματα διαχειριστή στο Website σας.

  • Πρόσβαση στο control panel του server σας.

  • Πρόσβαση στο control pane του domain σας.

  • Εξοικείωση με γλώσσες προγραμματισμού.

  • Χρήση των δημοφιλέστερων browsers (Internet explorer, Firefox, Chrome, Safari, Opera).

Αν δεν έχετε ξανακούσει για τα παραπάνω ή θεωρείτε ότι δεν είστε αρκετά εξοικειωμένοι με κάποια από αυτά, θα ήταν προτιμότερο να απευθυνθείτε σε κάποιον επαγγελματία. Το Website σας είναι πολλά παραπάνω από «απλά μια παρουσία στο διαδίκτυο», είναι η πρώτη εικόνα που αποκτά για σας ένας πιθανός πελάτης, είναι η διαδικτυακή σας βιτρίνα, οπότε σιγουρευτείτε ότι του συμπεριφέρεστε όπως συμπεριφέρεστε στην φυσική σας επιχείρηση.

                                          kataskevi-etairikon-istoselidon

Τρόποι βελτίωσης του Website:

1. Βελτιώστε την ταχύτητα φόρτωσης.

Η ταχύτητα μίας ιστοσελίδας είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για τον σχεδιασμό και δημιουργία μίας νέας ιστοσελίδας και η βελτίωσή της μπορεί να προκαλέσει μεγάλη αύξηση της κυκλοφορίας της ιστοσελίδας. Εάν η ιστοσελίδα σας χρειάζεται περισσότερο από 2 ή 3 δευτερόλεπτα, είναι πολύ πιθανό ότι οι χρήστες είτε θα κλείσουν ή θα στραφούν σε άλλη ιστοσελίδα η οποία μπορεί να είναι ανταγωνιστή σας και η οποία θα προσφέρει ταχύτερη πλοήγηση από τη δική σας. Πριν είστε σε θέση να βελτιώσετε την ταχύτητα του Website σας, πρέπει να γνωρίζετε που βρίσκεται το πρόβλημα. Δύο από τα αγαπημένα μου εργαλεία είναι το GT Metrix Performance Tools και φυσικά το Pingdom Website Speed Test. Αυτά τα εργαλεία θα σας υποδείξουν τις αιτίες που καθυστερούν τη φόρτωση του Website σας, καθώς και τρόπους βελτίωσης της απόδοσης και της ταχύτητας του (π.χ. Minify, Javascript, Optimize images κ.τ.λ.).

2. Βελτιώστε το περιεχόμενο.

Το περιεχόμενο είναι πιο σημαντικό πια από τις λέξεις κλειδιά. Στους περισσότερους χρήστες έχει επικρατήσει η άποψη ότι περισσότερες λέξεις-κλειδιά ισούται με καλύτερη κατάταξη. Αυτό σύμφωνα και με τη Google δεν ισχύει πια ή ισχύει σε ελάχιστο βαθμό. Πριν αρχίσετε να αγχώνεστε για το πως θα δημιουργήσετε φρέσκο και μοναδικό περιεχόμενο, είναι καλή ιδέα να βελτιώσετε το παλιό! Ξεκινήστε λοιπόν βελτιώνοντας τους τίτλους των άρθρων σας, προσθέτοντας alt text στις εικόνες, γράφοντας custom meta descriptions, δημιουργώντας υπερσυνδέσμους προς άλλα άρθρα και σελίδες και γενικά χρησιμοποιήστε όλες τις τεχνικές.

3. Αναβαθμίστε το design του Website σας.

Έχετε 3-5 δευτερόλεπτα για να εντυπωσιάσετε έναν επισκέπτη και να τον κρατήσετε στο Website σας. Αν αυτό είναι κακο-σχεδιασμένο ή παλιό, τότε ο επισκέπτης θα φύγει και το πιθανότερο είναι να καταλήξει στο Website κάποιου ανταγωνιστή σας. Σιγουρευτείτε λοιπόν ότι το design του Website σας είναι καθαρό, μοντέρνο, responsive, επαγγελματικό και αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας. Αν δεν είστε designer καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε κάποια εταιρεία κατασκευής και σχεδίασης ιστοσελίδων.

4. Βελτιώστε το conversion rate.

Είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση της εταιρείας σας να έχετε πλήρη εικόνα της απόδοσής του, μέσω εργαλείων analytics. Υπάρχουν πολλά και πολύ καλά διαθέσιμα εργαλεία στην αγορά, που μπορούν να σας προσφέρουν εξαιρετικά insights, σε όσο μεγάλο ή μικρό επίπεδο πληροφορίας σας ενδιαφέρει. Σε κάθε περίπτωση σας προτείνουμε να έχετε τουλάχιστον εγκαταστήσει στο site σας το Google Analytics της Google.

Μέσα από αυτό ή άλλα αντίστοιχα εργαλεία, μπορείτε να διαπιστώσετε πως λειτουργεί τώρα το sales funnel στο site σας, ποιες σελίδες είναι οι πιο αδύναμες και έχουν χαμηλό performance, ποιες πηγές επισκεψιμότητας είναι οι πιο αποδοτικές, κτλ ώστε να μπορέσετε να διατηρήσετε τα δυνατά σας σημεία και να προσπαθήσετε να βελτιώσετε τις αδυναμίες σας.

Στο redesign που θα κάνετε, θα πρέπει να εστιάσετε στην βελτίωση των σελίδων που παρουσιάζουν πρόβλημα αυτή τη στιγμή και να προσπαθήσετε να τις κάνετε πιο αποδοτικές. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να διατηρήσετε τα στοιχεία και τις σελίδες που έχουν καλά αποτελέσματα, εστιάζοντας κυρίως σε εικαστική βελτίωση μόνο.

5. Βελτιώστε τις οργανικές αναζητήσεις έναντι των ανταγωνιστών σας.

Οι επισκέψεις στο site σας από οργανικές αναζητήσεις είναι αυτές που σας φέρνουν σε επαφή με τα πιο qualified leads και πελάτες. Πολλές φορές αντί να επιχειρήσετε να εφαρμόσετε SEO τακτικές σε ένα υπάρχον site, που ενδεχομένως έχει προβλήματα στην εσωτερική του δομή, στον τρόπο με τον οποίο γίνονται index οι σελίδες του κτλ, είναι προτιμότερο να προβείτε σε μία ριζική αλλαγή. Επίσης, διαμορφώνοντας διαφορετικά την δομή του και αναπροσαρμόζοντας την στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου για το site σας, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά τα αποτελέσματα που έχετε από τις οργανικές αναζητήσεις.

Επιπλέον Tips:

  •  Δελεάστε τον επισκέπτη να εγγραφεί στην email list σας. Μια καλή ιδέα είναι να κατευθύνετε τον επισκέπτη στη λίστα εγγραφής με τα email σας.

  • Βάλτε το σημαντικότερο πράγμα πρώτο στην ιστοσελίδα σας.

  • Απλοποιήστε την ιστοσελίδα σας και αφαιρέστε όλα τα περιττά. Βγάλτε από το μενού ότι δεν χρειάζεται και ότι περισσεύει για να μην αισθάνεται ο επισκέπτης αποσυντονισμένος από τις υπερβολικά πολλές πληροφορίες.

  • Κατευθύνετε τον επισκέπτη εκεί που θέλετε. Χρησιμοποιήστε μεγάλα κουμπιά που να τον καλείτε σε δράση και οδηγήστε τον στη σελίδα εγγραφής, στην σελίδα πωλήσεων ή στις προσφορές.

    veltiosi-apotelesmaton-kataskevi-istoselidas

Πηγές:    paramarketing.gristotexniki.grblog.wedia.grhiremycode.com

You may also like...