Πως να αναπτύξεις την επιχείρηση σου στο Instagram;


To Instagram είναι μία εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που δίνει την δυνατότητα κοινοποίησης φωτογραφιών και βίντεο στο Διαδίκτυο. Μια δημοφιλής εφαρμογή που ξεκίνησε το 2010 και μέχρι στιγμής οι ενεργοί χρήστες ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο, ενώ οι φωτογραφίες τα 20 δισεκατομμύρια. Επίσης, το τελευταίο διάστημα ολοένα και αυξάνονται τα ενεργά εταιρικά προφίλ στα 25 εκατομμυριά.

Εσύ θα ήθελες να δημιουργήσεις την δίκη σου επιτυχημένη επιχείρηση στο Instagram; Στο συγκεκριμένο άρθρο, θα δούμε μερικά από τα tips που θα βοηθήσουν εσένα στο κομμάτι αυτό. Παρακάτω, θα δούμε ελληνικές επιχειρήσεις που θριαμβεύουν στον χώρο του Instagram.

Ας ξεκινήσουμε από τα απλά:

  • Η δημιουργία ενός Instagram profile είναι μία εύκολη και γρήγορη διαδικασία.

  • Η λήψη της εφαρμογής Instagram μπορεί να πραγματοποιηθεί (από το App Store για iOS, από το Google Play Store για Android ή από το Windows Phone Store αν έχεις συσκευή με Windows).

  • Καθώς ολοκληρωθεί η εγκατάσταση στη συσκευή, πραγματοποιείς εγγραφή χρησιμοποιώντας το email ή τον αριθμό τηλεφώνου σου.

  • Στις ρυθμίσεις επιλέγοντας Switch to Business Account καταχωρείς τις απαραίτητες πληροφορίες της επιχείρησής σου (email, τηλέφωνο, ώρες λειτουργίες κτλ).

Instagram προφίλ της επιχείρησής σου :

  1. Username: ίδιο username σε όλα τα social media (Facebook,Twitter,etc.)

  1. Bio: Η έξυπνη περιγραφή για την επιχείρηση σου θα κερδίσει τις εντυπώσεις των followers σου. Χρησιμοποίησε τα emoji, hashtags ακόμα και να προσθέσεις το link του site σου.

  2. Profile Photo: Η καλύτερη επιλογή είναι το λογότυπο της επιχείρησης σου.

Διαστάσεις για τις εικόνες που θα χρειαστεί να δημοσιεύσεις είναι παρακάτω :

  • Profile Picture: 110 X 110

  • Photo &Shared Video: 1080 X 1080

  • Stories: 750 X 1334

Πλέον, έχεις αποκτήσει και εσύ την δίκη σου Instagram σελίδα και είναι ώρα να δημιουργήσεις το περιεχόμενο της. Οργάνωσε τις σκέψεις σου, τους στόχους και το περιεχόμενο σου. Ξέρεις ποιοι είναι οι πραγματικοί σου στόχοι; Μόλις αποφασίσεις τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις με την βοήθεια του Instagram, ποια η σύνδεση ανάμεσα στους στόχους της επιχείρησης σου και τους στόχους του Instagram; Οι στόχοι σου καλό θα ήταν να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί και σχετικοί με την επιχείρηση σου.

Ας δούμε λίγα πράγματα για το περιεχόμενο της σελίδας σας:

  • Η ποιότητα είναι το βασικότερο κομμάτι της σελίδας, σημαντικότερο είναι η ποιότητα και όχι τόσο η ποσότητα.

  • Το μήνυμα και το προϊόν που διαθέτεις σαν επιχείρηση πρέπει να είναι ξεκάθαρο σε κάθε σου post, instagram stories, live video etc.

  • Πρέπει να είστε ενεργοί και να έχετε μια συγκεκριμένη ροή δημοσιεύσεων. Για παράδειγμα, κάθε μέρα posts σε συγκεκριμένες ώρες.

  • Να δίνεις βάση στις ανάγκες του κοινού σας.

Λοιπόν, για να πετύχει ένας εταιρικός λογαριασμός υπάρχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που καλό θα ήταν να δώσεις και εσύ βάση. Ιδού μερικά tips:

  1. Να δημοσιεύεις συχνά posts άλλα χωρίς υπερβολές (έως δύο φόρες την ήμερα).

  2. Επικοινώνησε με το κοινό σου με την βοήθεια του «direct message».

  3. Ανάρτησε βίντεο: τα video κοινοποιούνται 12 φόρες περισσότερο από όσο μια φωτογραφία.

  4. Με κάθε post, δώσε πιο πολλές πληροφορίες.

  5. Δημιούργησε διαγωνισμούς που να σχετίζονται με την επιχείρησή σου.

  6. Δώσε λόγο στους χρήστες σου για να σε ακολουθούν!

Πηγές:

https://palopro.io/marketing-el/instagram-business-account/

https://www.socialactive.gr/blog/pos-na-anaptukseis-thn-epixeirisi-sou-me-to-instagram/

https://businessblog.trivago.com/

 

Dhimitra Salla

Ονομάζομαι Σαλλα Δήμητρα είμαι 21 ετών . Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης με κατεύθυνση Μάρκετινγκ.

You may also like...