5 τρόποι για αύξηση των πωλήσεων στα ξενοδοχεία μέσω internet

15046439_1740056836314762_1579293711_n

hospitality marketing

Η αναγκαιότητα που αποκτά η σημερινή εποχή του διαδικτύου έχει γίνει αντιληπτή από το σύνολο των επιχειρήσεων καθώς ολοένα αυξανόμενος αριθμός καταναλωτών στρέφονται στο internet για ψυχαγωγία, εργασία, πληροφόρηση αλλά και αγορές προϊόντων και υπηρεσιών.

Τα τελευταία χρόνια το Ξενοδοχειακό Διαδικτυακό Marketing έχει γίνει μια ιδιαίτερη πολύπλοκη διαδικασία. Λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ξενοδόχοι και εργαζόμενοι και δεδομένου του ανταγωνισμού που υπάρχει στο χώρο του τουρισμού παραθέτουμε πέντε σημεία κλειδιά που πρέπει να προσέχει ο επιχειρηματίας για να κάνει πιο αποτελεσματική την προώθηση του ξενοδοχείου του .

1.Κάνετε SEO τη σελίδα σας  

Η Google έχει πολλούς κανόνες σχετικά με το πώς μια σελίδα θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί Είναι λογικό μέσα από το εύρος των πληροφοριών που παρουσιάζονται στις μηχανές αναζήτησης ο χρήστης να επιλέξει ότι εμφανίζεται στις αρχικές σελίδες, επομένως η εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που παρουσιάζεται μέσα στα 1-30 πρώτα αποτελέσματα δέχεται πολύ περισσότερους επισκέπτες από μία άλλη που παρουσιάζεται στις επόμενες θέσεις.

Για παράδειγμα έχετε μία ιστοσελίδα στην οποία οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν online κρατήσεις . Σύμφωνα με έρευνες οι χρήστες του διαδικτύου στην αναζήτηση για καταλύματα διακοπών χρησιμοποιούν περισσότερο τη λέξη “ξενοδοχεία” και λιγότερο τη λέξη “διαμερίσματα”. Επομένως χρησιμοποιώντας τη λέξη “ξενοδοχείο” έχετε το προβάδισμα στις  κρατήσεις. Περισσότερα εδώ 

Χρησιμοποιώντας τη λέξη “ξενοδοχείο” έχετε το προβάδισμα στις  κρατήσεις !

 

2. Content marketing ή αλλιώς μάρκετινγκ περιεχομένου

Δημιουργώντας πρωτότυπο περιεχόμενο  που σχετίζεται με τον προορισμό σας,

το οποίο εκτός από τη χρησιμότητα του είναι και διασκεδαστικό .

Πιο συγκεκριμένα ο καταναλωτής δεν θέλει άλλη μια διαφήμιση, αλλά ευχαρίστως θα διάβαζε ένα χρήσιμο άρθρο μέσα στο οποίο υπάρχει η έμμεση διαφήμιση του content marketing.

Για παράδειγμα ένα ένθετο που αναφέρει ιδανικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς στο οποίο υπάρχει και μία μικρή παράγραφος για ορισμένα ξενοδοχεία της περιοχής.

Στο παράδειγμα που ακολουθεί έγραψα στη google elounda sights δηλαδή αξιοθέατα στην Ελούντα. Το αποτέλεσμα ήταν αρκετές σελίδες  οι οποίες εκτός από πληροφορίες για αξιοθέατα αναφέρουν και ξενοδοχεία.

elounda-1

elounda-2

elounda-3

3. Βελτιστοποιήσετε τις υπηρεσίες σας για τους χρήστες κινητών

Ασχολούμαστε με τα κινητά μας αρκετές ώρες την ημέρα γιατί το απαιτεί ο σημερινός τρόπος ζωής και οι εξελίξεις.

Όταν λοιπόν όλες οι εμπορικές επιχειρήσεις έχουν γίνει εύκολα προσβάσιμες από τη συσκευή ενός κινητού τηλεφώνου, γιατί όχι και οι κρατήσεις ξενοδοχείων !

Σύμφωνα με στατιστικές το 19% των αναζητήσεων του ξενοδοχείου προέρχονται από κινητά.

Ως εκ τούτου η βελτιστοποίηση της on line παρουσίας σας για τους χρήστες κινητών είναι απαραίτητη. Είναι σημαντικό για τον επισκέπτη να έχει εύκολη πρόσβαση στο site, να επιλέξει τον τύπο δωματίου που θέλει και τελικά να κάνει την κράτηση στο ξενοδοχείο σας. Επομένως μπορείτε να απλουστεύσετε την ιστοσελίδα σας ούτως ώστε η κράτηση του δωματίου να αποτελεί μια απλή διαδικασία από το κινητό ή το tablet.

Η βελτιστοποίηση της on line παρουσίας σας για τους χρήστες κινητών είναι απαραίτητη !

 

leverage social media

leverage social media

 

4. Αξιοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα

Η χρήση online κοινωνικών δικτύων όπως είναι το Facebook, το Twitter και άλλα προσφέρουν στους χρήστες τους αρκετά οφέλη .

Ωστόσο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί γενικότερα,  να σκεφτούν δημιουργικά ακολουθώντας έξυπνες στρατηγικές marketing, όσον αφορά τη χρήση των κοινωνικών δικτύων ούτως ώστε να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το χτίσιμο του ονόματος του ξενοδοχείου σας θα ευνοηθεί από τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης , αν λάβετε υπόψη σας ότι οι καταναλωτές δίνουν μεγάλο βάρος στις εμπειρίες, on line πελατών. Το Facebook και το Instagram αποτελούν λύσεις επαγγελματικής επικοινωνίας για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ενημερωμένο περιεχόμενο,  διαρκή ανανέωση των πληροφοριών και πρόσβαση για ανοιχτό διάλογο με τους επισκέπτες.

Προωθήστε λοιπόν τις προσφορές σας σε ιστοσελίδες που σχετίζονται με ταξίδια και τουρισμό όπως για παράδειγμα σε ιστοσελίδες αεροπορικών εταιρειών.

 


5. Βάσεις δεδομένων με τα στοιχεία των πελατών σας

Με τις βάσεις δεδομένων σας δίνεται η δυνατότητα  να τακτοποιήσετε, να κατηγοριοποιήσετε και να ταξινομήσετε τα δεδομένα σας . Χαρακτηριστικό παράδειγμα βάσης δεδομένων για το πελατολόγιο σας μπορείτε να βρείτε στη σελίδα αυτή.

Δημιουργήστε βάσεις δεδομένων με τα στοιχεία των πελατών σας και χρησιμοποιήστε τις σοφά!

Γενικότερα στην αγορά κυκλοφορούν προγράμματα τα οποία είναι βάσεις δεδομένων όπως η Access και η MySQL Έτσι αποκτάτε ευχαριστημένους και κατά συνέπεια επαναλαμβανόμενους πελάτες .

%cf%83%cf%85%ce%bc%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%b1-1Συμπερασματικά διαπιστώνουμε ότι η συστηματική ενασχόληση των ξενοδοχείων με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η σωστή αξιοποίηση των εργαλείων online προβολής έχει ως αποτέλεσμα την εδραίωση μιας καλής εικόνας στην αγορά και κατά συνέχεια επιφέρει αύξηση των εσόδων.

%cf%83%cf%85%ce%bc%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%b1-2

Περισσότερες συμβουλές για αύξηση των πωλήσεων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μέσω internet  μπορείτε να βρείτε παρακάτω:

Πηγές :epixeiro.grweblb.nethiremycode.com, greekhotelsnet.grel.wikibooks.orgwebapptester.com

 

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

You may also like...