6 Βηματα για ενα επιτυχημένο E-mail Marketing

Ξέρουμε ότι το  e-mail Marketing είναι η πράξη αποστολής ενός εμπορικού μηνύματος, συνήθως σε μια ομάδα ανθρώπων, χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Συνήθως περιλαμβάνει τη χρήση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αποστολή διαφημίσεων, την υποβολή αιτημάτων για επιχειρήσεις ή την προώθηση πωλήσεων ή δωρεών και σκοπός είναι να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη ή αναγνωρισιμότητα επωνυμίας.

Το email που θα δημιουργήσεις είναι σημαντικό να ακολουθεί συγκεκριμένα tips βελτιστοποίησης για δύο ουσιαστικούς λόγους: για να αυξήσεις το ποσοστό των παραληπτών που ανοίγουν τα email και να ολοκληρώνουν μια ενέργεια (email conversions), αλλά και για να ενισχύσεις το engagement με τον παραλήπτη. Παρακάτω συγκέντρωσα συγκεκριμένα 6 Βήματα βελτιστοποίησης, που θα σε βοηθήσουν να κάνεις ακριβώς αυτό! 

Βήμα Πρώτο

Mobile friendly email

Η βελτιστοποίηση των email για τις mobile συσκευές είναι πλέον κανόνας! Πώς θα το καταφέρεις;

  • Φρόντισε να χρησιμοποιείς πάντα responsive email design
  • CTA που ξεχωρίζει από το υπόλοιπο περιεχόμενο του email: μεγάλο, bold & εμφανές
  • Πρόσθεσε καλής ποιότητας εικόνες

Βήμα Δεύτερο

Δελεαστικό θέμα

Πρόκειται για τον βασικό παράγοντα που θα καθοδηγήσει την απόφαση του παραλήπτη να ανοίξει το email σου! Το θέμα που θα χρησιμοποιήσεις θα καθορίσει την επιτυχία του, γι’ αυτό είναι σημαντικό να σκεφτείς κάτι έξυπνο και δελεαστικό πριν πατήσεις “αποστολή”. Για πιο δελεαστικά θέματα, ακολούθησε τα εξής βασικά tips:

  • Ένα σύντομο θέμα ξεχωρίζει σε ένα inbox που ξεχειλίζει από email! Τα μικρά θέματα δεν “κόβονται” στο inbox, είναι περισσότερο ελκυστικά και είναι πιο εύκολο για το κοινό να τα επεξεργαστεί .
  • Δώσε ένα όφελος μέσα από το θέμα: τι θα κερδίσει ο παραλήπτης εάν ανοίξει το email σου; Δώσε μια υπόσχεση στο θέμα, μοιράσου “μυστικά”, tips και βέλτιστες πρακτικές, πρόσφερε λύση σε κάποιο πρόβλημα.
  • Πρόσθεσε στοιχεία όπως: στατιστικά, εκπτώσεις & ερωτήσεις. Όλα οδηγούν σε περισσότερα clicks!
  • Πρόσθεσε ένα ξεκάθαρο CTA (προτροπή για δράση), που “τραβάει” την προσοχή και εξάπτει την περιέργεια, όπως πχ. “Κάνε κράτηση τώρα”, “Κέρδισε έκπτωση”, “Αγόρασε Τώρα”, “Μπες στην κλήρωση”, κτλ.

Βήμα Τρίτο

Δώσε προσωπικό χαρακτήρα στο email σου

Πλέον, υπάρχουν διαθέσιμες τόσες πολλές αυτοματοποιημένες email marketing πλατφόρμες, που σου δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσεις προσωποποιημένα (personalized) email, χρησιμοποιώντας:

το όνομα του κάθε παραλήπτη, ή
τον επαγγελματικό του τίτλο (πχ. Marketing Manager, Διευθυντή Πωλήσεων, Professor κ.α.), ή
γενικές προσφωνήσεις και άλλα, έξυπνα χαρακτηριστικά (πχ. fan, follower, κ.α.).

Βήμα Τέταρτο

Περιεχόμενο σύντομο και ξεκάθαρο

Ο χρόνος που αφιερώνει κάποιος για να διαβάσει ένα email είναι περιορισμένος, γι’ αυτό φρόντισε να διευκολύνεις την ανάγνωση με:

  • Αριθμημένες λίστες
  • Bullet points
  • Bold γραφή για να αναδείξεις τα πιο σημαντικά οφέλη και τον λόγο για να προχωρήσει ο παραλήπτης σε μια σημαντική – για εσένα – ενέργεια!
  • Σαφές CTA, που παρακινεί τον παραλήπτη να κλικάρει και να μεταβεί στο site σου.

Βήμα Πέμπτο

Μην ξεχάσεις τα social media button

Είμαστε όλοι συγκάτοικοι ενός ψηφιακού κόσμου και αναζητούμε εύκολους και γρήγορους τρόπους για να επικοινωνούμε μεταξύ μας. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να γίνει αυτό είναι με τα social media buttons, οπότε πρόσθεσε τα στο επόμενο email που θα στείλεις!

Βήμα Έκτο

Βρες το σωστό timing

Η χρονική στιγμή για να στείλεις ένα email μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του email σου. Σκέψου να στείλεις τα email σου σε δύο ξεχωριστές χρονικές “παρτίδες” και τσέκαρε ποιο είχε το υψηλότερο open rate!

Πηγές:

https://www.papaki.com/blog/2015/10/15/%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-email-marketing/

https://iservices.gr/blog/2018/02/09/kane-epituxhmeno-email-marketing-me-6-apla-vimata/

mar_pa

Με λενε Μαρια-Χριστινα Παρασυρη και σπουδαζω στο τμημα δοιηκησης και οικονομιας δοιηκηση επιχειρησεων στον Αγιο Νικολαο

You may also like...