CONTENT MARKETING: σκέψου σαν publisher, όχι σαν marketer

Το Content Marketing είναι μία τεχνική Marketing που αφορά στη δημιουργία και διανομή πολύτιμου και σχετικού περιεχομένου με συνέπεια, στοχεύοντας στην προσέλκυση και «απόκτηση» ενός προσεκτικά προκαθορισμένου κοινού.Αυτού του είδους το Marketing, εστιάζει στις αξίες των πελατών, φροντίζοντας να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Έτσι, η δημιουργία τέτοιου περιεχομένου αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της Inbound Marketing στρατηγικής κάθε εταιρείας

Η σημαντικότητα του:

Μέσω του Content Marketing μπορούμε να επιτύχουμε την αύξηση του ποσοστού αναγνωσιμότητας μιας μάρκας, την απόκτηση νέων πελατών και leads, αλλά και την αφοσίωση των ήδη υπαρχόντων πελατών μιας εταιρείας.Θεωρείται ότι αποτελεί το πρώτο βήμα για να σχεδιάσετε μία σίγουρη επιχειρηματική πορεία.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου χρησιμοποιείται από κορυφαίες μάρκες.Η ετήσια έρευνα μας δείχνει ότι η μεγάλη πλειοψηφία των εμπόρων χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ περιεχομένου. Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιείται από πολλούς εξέχοντες οργανισμούς στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των  P & G, της Microsoft, της Cisco Systems και της John Deere . Επίσης αναπτύσσεται και εκτελείται από μικρές επιχειρήσεις και καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Γιατί; Επειδή λειτουργεί.

Υπάρχουν τρεις βασικοί λόγοι – και οφέλη – για τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ περιεχομένου:

  • Αυξημένες πωλήσεις
  • Εξοικονόμηση κόστους
  • Καλύτεροι πελάτες που έχουν περισσότερη αφοσίωση

Απευθύνεται σε:

Σε επιχειρηματίες με εργασιακή εμπειρία σε θέματα ψηφιακού marketing, σε αποφοίτους εκπαιδευτικών προγραμμάτων Digital Marketing Certificates ή Diplomas, σε startuppers που θέλουν να ασχοληθούν ενεργά και να δουν αποτελέσματα.

Υποψήφιοι πελάτες σας:

Μόλις προσελκυστούν οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, το επόμενο βήμα είναι να μετατραπούν σε υποψηφίους πελάτες συγκεντρώνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας τους.Προκειμένου να γίνει αυτό (να σας δώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους) θα πρέπει να τους προσφέρετε κάτι σε αντάλλαγμα. Αυτό μπορεί να γίνει με τη μορφή δωρεάν περιεχομένου, όπως τα e-books και διάφορες χρηστικές πληροφορίες μέσα από τις landing pages οι οποίες θα είναι ενδιαφέρουσες και πολύτιμες για τον καθένα τους.

Κοστίζει λιγότερο:

Οι πρακτικές του Content Marketing κοστίζουν 62% λιγότερο από τις παραδοσιακές outbound marketing πρακτικές. Αυτό σημαίνει ότι μια email marketing καμπάνια ή μία καμπάνια στα social media κοστίζει προφανώς λιγότερο από μία διαφήμιση στην τηλεόραση.Αξιοσημείωτο να αναφερθεί ότι το Email Marketing αποτελεί το νέο trend του Inbound Marketing, που αποδίδει 40 φορές περισσότερο από τις πρακτικές του Facebook και του Twitter ταυτόχρονα!

Και τέλος να θυμάστε ότι το μάρκετινγκ είναι αδύνατο χωρίς μεγάλο περιεχόμενο.Ανεξάρτητα από το είδος των τακτικών μάρκετινγκ που χρησιμοποιείτε, το μάρκετινγκ περιεχομένου θα πρέπει να αποτελεί μέρος της διαδικασίας σας, όχι κάτι ξεχωριστό. Το ποιοτικό περιεχόμενο αποτελεί μέρος όλων των μορφών μάρκετινγκ.

Sources:

https://developgreece.com/to-content-marketing-ginetai-anagkaio/

https://www.webone.gr/inbound-marketing/

https://contentmarketinginstitute.com/

 

 

                    

Ευθύμης Κουράκος

Ο Ευθύμιος Κουράκος σπουδάζει στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγίου Νικολάου με κατεύθυνση στο Μάρκετινγκ.

You may also like...