Η ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων απο τα social media


 

 Σήμερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αξιοποιώντας τη δύναμη που τους δίνουν τα social media, μπορούν να κάνουν γνωστό το brand τους σε ένα ευρύ κοινό καταναλωτών, να αναπτύξουν στοχευμένα τη πελατειακή τους βάση, αλλά και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσα από εξειδικευμένες ενέργειες που συνδέουν την online με την offline παρουσία του brand τους. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια είναι να υπάρχει το σωστό περιεχόμενο, πάντα σχετικό με την εταιρεία και το χώρο που δραστηριοποιείται, περιεχόμενο που θα είναι ενδιαφέρον και ελκυστικό για το κοινό της επιχείρησης.

 

  •  Το Facebook , είναι παγκοσμίως το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αριθμεί περισσότερους από 1 δισεκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, ενώ έχει περισσότερους από 4.5 εκατομμύρια Έλληνες χρήστες. Η δημιουργία μίας σωστής επαγγελματικής σελίδας βοηθάει τις επιχειρήσεις να κάνουν γνωστό το προϊόν ή την υπηρεσία τους σε στοχευμένο κοινό που τις ενδιαφέρει, δίνοντας τους την δυνατότητα να αυξήσουν το πελατολόγιο τους ενώ με την επιλογή του κατάλληλου περιεχομένου μπορούν να αυξήσουν την πιστότητα των καταναλωτών τους καθώς και την συχνότητα αγοράς.Επίσης, δίνει στις επαγγελματικές σελίδες την δυνατότητα για πολύ στοχευμένη διαφήμιση και ταυτόχρονα πολύ φθηνότερη από οποιοδήποτε άλλο Μέσο στο διαδίκτυο.

 

  • Το Instagram , έχει τη δύναμη να λειτουργήσει ως «μαγικό ξόρκι» για την επιχείρησή σας αν γνωρίζετε πώς να το χρησιμοποιείτε σωστά. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας μέσω του Instagram και να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας, πρέπει πρώτα από όλα να ενισχύσετε το παιχνίδι των hashtags. Τα γνωστά πλέον σε όλους μας hashtags, έχουν τη δύναμη να οδηγήσουν την επιχείρησή σας στο κοινό-στόχος σας, ενώ παράλληλα σας βοηθά να κερδίζετε ακόμα πιο γρήγορα στοχευμένους followers στο Instagram.Το Instagram προσθέτει συνεχώς νέα χαρακτηριστικά που βοηθούν πολύ στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Οι τελευταίες updated λειτουργίες του περιλαμβάνουν το Instagram Live, το οποίο είναι πολύ χρήσιμο για live συνδέσεις με τους πελάτες σας. Μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε live εκπαιδευτικά σεμινάρια του νέου προϊόντος σας ή να διοργανώσετε live ερωτήσεις/απαντήσεις με τους fans και τους πελάτες. Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι οι ιστορίες Instagram που διαγράφονται αυτόματα μετά από 24 ώρες και βρίσκονται στην κορυφή της αρχικής σελίδας των χρηστών. Είναι πολύ αποτελεσματικός τρόπος συνεργασίας της κοινότητάς σας μέσα από δημιουργικούς και διασκεδαστικούς τρόπους. Φτιάξτε δημιουργικές ιστορίες Instagram, ώστε όλο και περισσότεροι άνθρωποι να τις δουν και η επιχείρησή σας να μεγαλώσει στοχευμένα.

 

  •  Το Twitter , σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ ισχυρό για το branding και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Ο λόγος είναι ότι παρέχει σε όλους τους χρήστες πολύ περισσότερες δυνατότητες για να σχεδιάσουν τη σελίδα τους. Πολύ σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση των followers παίζει επίσης και η εικόνα που θα χρησιμοποιηθεί στο προφίλ ενός λογαριασμού. Αναμφίβολα το Twitter μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε το traffic στο website σας. Εάν ασχολείστε με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τότε το Twitter μπορεί να σας βοηθήσει στο λανσάρισμα νέων προϊόντων. Να θυμάστε ότι το περιεχόμενο των tweets παίζει το σημαντικότερο ρόλο στην προσέλκυση επισκεπτών, γι’ αυτό μην το χρησιμοποιείτε άσκοπα. Επίσης,  παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν λίστες με παρόμοια profile σε ξεχωριστές ομάδες, όπως πελάτες, μέσα ενημέρωσης του κλάδου κ.α. Με τον τρόπο αυτό μπορούν να φιλτράρουν κάθε φορά τη ροή των tweets ανάλογα με την περίσταση.

 

  • To Pinterest , αδιαμφισβήτητα έχει εξελιχθεί σε ένα εξαιρετικό εργαλείο για τις μικρές επιχειρήσεις προκειμένου να προβάλουν και να προωθήσουν τα brands τους. Η εκάστοτε επιχείρηση μπορεί να φτιάξει μία σελίδα στο συγκεκριμένο social media, μέσω της οποίας θα προωθεί με διάφορους τρόπους αυτό που πρεσβεύει, καταφέρνοντας έτσι να κερδίσει ολοένα και μεγαλύτερο και πιο πιστό κοινό .Πρόκειται για μια online κοινότητα δημιουργίας bookmarks, φωτογραφιών, sites κ.λ.π. Το Pinterest  δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να μοιραστεί το περιεχόμενο που επιθυμεί με τις επαφές του με λίγα κλικ. Ο χρήστης  μπορεί επίσης και να περιηγηθεί στους πίνακες άλλων χρηστών που έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα και να κάνει τα γνωστά σε όλους like, comment και repin. Κλείνοντας, να τονίσουμε ότι το pinning δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται. Κάθε brand, είτε μικρό είτε μεγάλο, οφείλει να έχει συνέπεια και συνέχεια στις αναρτήσεις του. Ωστόσο, όταν ένα brand εστιάζει στις ανάγκες του target group του και προσπαθεί να τις καλύψει, τότε σίγουρα έχει μεγάλες πιθανότητες να κερδίσει έδαφος σε όποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και αν στραφεί.

 

 

  Πηγές : 

https://www.workbiz.gr/4-tropoi-xrisis-tou-instagram-gia-epixeirimatiki-anaptiksi/

https://business.pinterest.com/el/how-pinterest-works

http://www..gr/article/23901

 

 

 

ChrisGiann31

Φοιτητής στο τμ ΔΕ ( Άγιος Νικόλαος ) Καταγώγη από Λιβαδειά

You may also like...