Guerrilla Marketing: η εναλλακτική διαφήμιση

guerrilla marketing

Τι είναι το Guerrilla Marketing;

Το Guerrilla Marketing είναι μία έννοια εναλλακτικού τρόπου στρατηγικού μάρκετινγκ που χρειάζεται πολύ ενέργεια και φαντασία για να καταλάβουμε το τι θα κεντρίσει την προσοχή του καταναλωτή. Συνήθως εφαρμόζεται από μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να ανταγωνιστούν μεγαλύτερες εταιρείες. Δεν ακολουθείται όμως αποκλειστικά από τις μικρές επιχειρήσεις αλλά και από μεγάλες που ανταγωνίζονται άλλες μεγάλες εταιρείες.

Όταν λέμε εναλλακτικούς τρόπους εννοούμε αντισυμβατικούς τρόπους μάρκετινγκ προωθώντας έτσι τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους με λιγότερο κόστος.

Πότε εμφανίστηκε;

Το Guerrilla Marketing πρωτοεμφανίστηκε την εποχή όπου μεταβαίναμε από τα παραδοσιακά μέσα στα online μέσα. Η ιδέα αυτού του τύπου μάρκετινγκ δημιουργήθηκε από τον Jay Conrad Levinson στο βιβλίο του <<Guerrilla Marketing>> το 1984.

Ποιος είναι ο στόχος του;

Το Guerrilla Marketing έχει ως στόχο να δημιουργήσει την έκπληξη στον καταναλωτή για το προϊόν ή την υπηρεσία που διαφημίζει. Έτσι με αυτήν την έκπληξη δημιουργούμε στον καταναλωτή μία αξέχαστη εμπειρία που θα του μείνει στο μυαλό και έτσι θα μπορεί να διαφημίσει το προϊόν και με στόμα με στόμα. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να γίνει γνωστό το προϊόν μας σε ένα πιο ευρύ κοινό.

Επίσης το Guerrilla Marketing μπορεί να εφαρμοστεί και διαδικτυακά. Στις μέρες μας οι περισσότερες επιχειρήσεις εφαρμόζουν διαδικτυακό Marketing.

5 tips που μπορείτε να εφαρμόσετε στο online Guerrilla Marketing της επιχείρηση σας είναι:

1. δημιουργία της δική σας ομάδα στο LinkedIn.

2. δημιουργία ενός συμβάν στο LinkedIn.

3. κάντε giveaway κάποιο προϊόν σας είτε μέσω εσάς είτε με κάποιου influencer στα social media.

4. κάντε το δικό σας webinar.

5. βάλτε δικά σας video στην ιστοσελίδα σας ή στα social media που δραστηριοποιείστε.

Κάποια παραδείγματα Guerrilla Marketing μεγάλων εταιριών και οργανισμών είναι:

Coca-Cola

UNICEF

VOLKSWAGEN

ΠΗΓΗ:WIKIPEDIAwww.creativeguerrillamarketing.com, www.pixabay.com

Christoforos Tsachakis

Ονομάζομαι Χριστόφορος Τσαχάκης και είμαι article writer για το site DigitalId.gr. Είμαι φοιτητής Διοίκησης Επιχειρήσεων με κατεύθυνση Digital Marketing στο ΤΕΙ Κρήτης στο τμήμα του Αγίου Νικολάου. Επίσης μου αρέσει και ασχολούμαι με την φωτογραφία σε ερασιτεχνικό επίπεδο.

You may also like...