SEO: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

Τι είναι το SEO;

Ο όρος SEO προέρχεται από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων Search Engine Optimization (SEO), και στα Ελληνικά σημαίνει Βελτιστοποίηση στις Μηχανές Αναζήτησης. Δηλαδή, είναι μία ειδική διαδικασία κάποιων ενεργειών επάνω στο site, αλλά και έξω από αυτό, έτσι ώστε η ιστοσελίδα αυτή να βγαίνει σε όσο το δυνατόν υψηλότερη θέση στην κατάταξη των αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις από τις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου, για κάποιες λέξεις κλειδιά (keywords) που έχουν μεγάλο ενδιαφέρον και  έχουν επιλεγεί να εκπροσωπούν το περιεχόμενο του.

Γιατί είναι σημαντικό το SEO; 

Αν κάποιος ακολουθεί τους κανόνες που έχουν θέσει οι μηχανές αναζήτησης, τότε θα εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις πολλών χρηστών, με αποτέλεσμα η ιστοσελίδα του να υποδέχεται πολλούς χρήστες. Το SEO είναι σημαντικό γιατί φέρνει χρήστες στην ιστοσελίδα σας, δηλαδή στην επιχείρησή σας.
Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης εκπαιδεύονται και βελτιώνονται διαρκώς, προς όφελος του χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι το SEO δεν είναι κάτι στατικό, κι έτσι η τροποποίηση μίας σελίδας δεν πρέπει να γίνεται άπαξ, αλλά είναι μία δυναμική διαδικασία κατά την οποία μία ιστοσελίδα πρέπει συνεχώς να διαμορφώνεται με βάση τις απαιτήσεις των μηχανών αναζήτησης.

Ποιες επιχειρήσεις δεν χρειάζονται SEO

Υπάρχουν κάποιες επιχειρήσεις οι οποίες δε θέλουν να τις βρίσκουν μέσω του διαδικτύου. Τα  συμβόλαια τους είναι εξαιρετικά μεγάλα, ανήκουν σε πολύ «high end» αγορές και θέλουν να είναι οι δραστηριότητες τους, εκτός “radar” (public view) του «μέσου» χρήστη. Δεν επιθυμούν να τους βρίσκει ο κάθε ένας που τυχαίνει να πληκτρολογεί το όνομα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίες στην Google. Το κοινό τους είναι πολύ συγκεκριμένο.
Το επιτυχημένο SEO δεν αποτελεί υπόσχεση πωλήσεων από μόνο του. Είναι απλά ένα πολύ δυνατό κανάλι δημιουργίας traffic και πιθανών πωλήσεων, όπως είναι και το Google AdWords και το Social Media Marketing. Είναι παιχνίδι αριθμών.

Μικρά SEO tips για να βελτιώσεις την online παρουσία σου:

  • Απέφυγε το “Duplicate Content” 

Η Wikipedia ίσως να είναι ένα καλό εργαλείο για να αναπτύσσουμε τις γνώσεις μας, όμως σίγουρα δεν είναι καλό εργαλείο για να κάνουμε copy έτοιμα κείμενα στο site μας. Αυτό σημαίνει ότι στο site σου πρέπει να αναπτύσσεις μοναδικό περιεχόμενο, και να αποφεύγεις να αναπαράγεις έτοιμες πληροφορίες που υπάρχουν ήδη στο internet.

  • Προσοχή με τα Internal Links 

Πλέον το γνωρίζουν όλοι ότι τα εσωτερικά links που ενώνουν διαφορετικές σελίδες μέσα στο site σου βοηθούν την κατάταξή σου. Ωστόσο, ο υπερβολικός αριθμός από μια σελίδα σε μια άλλη έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.
Ουσιαστικά, ο τρόπος που σκέφτεται η Google είναι ότι αφού η Α σελίδα είναι γεμάτη links που καταλήγουν στην Β, Γ, Δ, Ε, αυτό σημαίνει ότι η Α δεν προσφέρει κάποια έξτρα πληροφορία. Άρα δεν έχει λόγο ύπαρξης, άρα ας την βάλουμε στην 28η σελίδα.

  • Page Title & Meta Description 

Εδώ βρισκόμαστε σε ένα σημείο που πρέπει να αποφασίσουμε για την εικόνα της επιχείρησής μας στην Google. Με λίγα λόγια τι ακριβώς θα εμφανίζεται στα οργανικά αποτελέσματα. Εννοείται ότι σε αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να συμπεριλάβεις ψευδείς πληροφορίες με στόχο τα clicks και το υψηλό CTR, διότι θα έχουμε αντίθετα αποτελέσματα. Αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι ένα καλό research με keywords που έχουν υψηλό volume. Έτσι θα ενισχύσεις την παρουσία μας στην Google. Προσοχή, μην βάζεις ίδιες λέξεις σε Page Title και στο Meta Description.

  • Backlinks 

Να προσπαθήσεις να έχεις ηλεκτρονική παρουσία και σε άλλες σελίδες με high authority, με links που οδηγούν στην δική σου. Αυτό σίγουρα είναι πολύ σημαντικό και επηρεάζει το ranking που θα έχεις.

 

Διαβάστε περισσότερα:
https://www.webmasterslife.gr
https://www.net22.gr
http://www.epixeiro.gr
https://www.grow-digital.gr

Nektaria

Είμαι προπτυχιακή-τελειόφοιτη φοιτήτρια του ΤΕΙ Κρήτης, στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου, με κατεύθυνση το Marketing.

You may also like...