Πώς να εκτοξεύσεις την επιχείρηση σου με social media marketing!

Η αλματώδης ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επιφέρει πληθώρα αλλαγών στην σύγχρονη εποχή. Στον σημερινό άκρως διαδικτυακό κόσμο, τα social media έχουν γίνει ένα κρίσιμο και σημαντικό εργαλείο στο επιχειρηματικό μάρκετινγκ και έχουν αλλάξει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε πιθανούς πελάτες.

Πλέον, οι περισσότερες νεοφυείς και μη επιχειρήσεις- στην προσπάθειά τους να εκσυγχρονιστούν- χρησιμοποιούν το ψηφιακό marketing και την διαφήμιση έναντι των παραδοσιακών μέσων, προσελκύοντας έτσι όλους τους πιθανούς καταναλωτές. Σημαντικό είναι να τονιστεί πως ο σύγχρονος καταναλωτής χρησιμοποιεί καθημερινά τα ψηφιακά μέσα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των κοινωνικών δικτύων, τα οποία έχουν συνεχώς και καθημερινά υψηλή επισκεψιμότητα και επιτυγχάνουν την προσέλκυση πελατών μέσω της διακρατικής επικοινωνίας, της γρήγορης προώθησης των προϊόντων και της παρακολούθησης των αντιδράσεων των καταναλωτών στην διαφήμιση με αποτέλεσμα να  επιτρέπουν στις επιχειρήσεις και τους πελάτες να αλληλεπιδρούν άμεσα δημιουργώντας μια πιο προσωπική σχέση.

Ποιες λοιπόν είναι οι κατάλληλες εκείνες πρακτικές οι οποίες θα εκτοξεύσουν την επιχείρηση σου χρησιμοποιώντας τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης…

Επέλεξε την κατάλληλη πλατφόρμα

Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων είναι μια ντουζίνα αυτές τις μέρες, οπότε είναι σημαντικό να επιλέξεις τη σωστή πλατφόρμα με βάση της επιχείρηση σου.

Με το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, ο στόχος πρέπει να είναι να φτάσουμε στο μεγαλύτερο δυνατό κοινό, το οποίο σημαίνει ότι εστιάζουμε στις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Δημιούργησε προφίλ στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στις οποίες γνωρίζεις ότι το κοινό-στόχο σου χρησιμοποιεί περισσότερο.

Η οργάνωση είναι κρίσιμη

Η ώθηση για τη δημιουργία περιεχομένου μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της ποιότητας, οπότε είναι σημαντικό να δημιουργήσεις ένα ημερολόγιο κοινωνικών μέσων για να αποφύγεις διπλές αναρτήσεις ή μειωμένη ηλεκτρονική παρουσία, σε μια από τις πλατφόρμες όπου διαθέτεις λογαριασμό.

Η δημιουργία ενός ημερολογίου κοινωνικών μέσων ενημέρωσης θα σε βοηθήσει επίσης να ορίσεις στόχους, στρατηγικές για την επίτευξη αυτών των στόχων και την ικανότητα παρακολούθησης της προόδου σου.

Ενθάρρυνση δέσμευσης

Το όνομα τα λέει όλα – κοινωνικά μέσα ενημέρωσης. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό οι σελίδες της επιχείρησής σου σε πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων να είναι διαδραστικές, ενθαρρύνοντας για feedback τους πελάτες .

Δημοσίευσε περιεχόμενο που θα προκαλέσει ενδιαφέρον, ζήτα από τους ανθρώπους τις απόψεις τους και επίσης σχολίασε τις απαντήσεις των πελατών σου. Για παράδειγμα, ρώτησε μια ανοιχτή ερώτηση όπως «τι πιστεύετε για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα ;»

Μην το παρακάνεις με την αυτό-προώθηση

Είναι σημαντικό να μην αντιμετωπίζετε τα social media όπως το παραδοσιακό μάρκετινγκ,  καθώς είναι μια παγίδα που πολλές επιχειρήσεις πέφτουν πιο συχνά από ό, τι νομίζουν.

Δεν υπάρχει λόγος να προωθήσετε  την επιχείρησή σας σε κάθε δημοσίευση που κάνετε. Ένας καλός κανόνας δημοσιεύσεων  είναι η στρατηγική 1-in-7. Για κάθε 1 δημοσίευση που κάνετε, η οποία είναι άμεσα διαφημιστική, οι υπόλοιπες  6 θα πρέπει να περιέχουν περιεχόμενο που θα θέλει ο κάθε πελάτης σας να δει.

Εστίασε στα οπτικά

Είμαστε μια απίστευτα οπτική κοινωνία και ως εκ τούτου τα οπτικά μηνύματα είναι πιο αποτελεσματικά από αυτά που εστιάζουν σε κείμενο. Το βίντεο με περιεχόμενο είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στο να προσελκύει την προσοχή των ανθρώπων και είναι επίσης αποτελεσματικό στο να μεταφέρει το πάθος και την προσωπικότητα της επιχείρησής σου.

Χρησιμοποιώντας ένα βίντεο αντί για ένα απλό κείμενο σου επιτρέπει να περάσεις το μήνυμά που θες χωρίς να καταλαμβάνει πολύ χώρο στη σελίδα σου και χάρη στην τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας μπορείς να μεταφορτώσεις περιεχόμενο από σχεδόν οπουδήποτε.

Ενεργή επίλυση προβλημάτων

Η ιδιότητα του ιδιοκτήτη επιχείρησης σημαίνει επίσης να ασχολείσαι με πελάτες που μπορεί να είναι δυσαρεστημένοι με την υπηρεσία-προϊόν σου και είναι σημαντικό να ασχοληθείς με αυτά τα θέματα με άμεση αντίδραση.

Εάν ένας πελάτης έχει δημοσιεύσει μια καταγγελία στη σελίδα σας, ζητήστε συγγνώμη από το κοινό και, στη συνέχεια, προτείνετε να αντιμετωπίσετε τη λύση σε μορφή άμεσου μηνύματος. Αυτό θα δείξει στους άλλους πελάτες ότι παίρνετε στα σοβαρά τα συναισθήματα των πελατών σας.

Δημιουργία σωστής κοινότητας (Engaged Community)

Δεν έχει νόημα να έχετε χιλιάδες οπαδούς, αν κανένας από αυτούς δεν ασχολείται ενεργά με την επιχείρησή σας, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια ισχυρή κοινότητα πιστών και αφοσιωμένων πελατών.

Η κοινή χρήση και η κοινοποίηση των δημοσιεύσεών σας από αυτήν την ισχυρή κοινότητα είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας και την προσέγγιση ενός ευρύτερου κοινού.

 

Πηγές:

 

franci

Ονομάζομαι Φράντσι Προβιμάι ,προπτυχιακός φοιτητής του ΤΕΙ Κρήτης στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου .Τα χόμπι μου είναι ο αθλητισμός τα ταξίδια και η ενασχόληση με οτιδήποτε αφορά τον κλάδο του marketing

You may also like...