5 Πλεονεκτήματα που έχουν οι επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας Adwords

adwords

Τι είναι το Google Adwords;

To Google Adwords, είναι ένα εργαλείο στοχευμένης διαφήμισης, σε επίπεδο λέξεων ή φράσεων κλειδιών, στην μηχανή αναζήτησης, το Google.  Οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο σάς επιτρέπουν να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που πιθανότατα ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας αποκλείοντας, παράλληλα, με φίλτρο όσους δεν ενδιαφέρονται.

Μέχρι πριν από 10 και πλέον χρόνια ο διαχωρισμός στα διαφημιστικά μέσα γινόταν ανάμεσα στα γενικά(τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες) με το κόστος όμως να είναι απαγορευτικό και στα ειδικά (στοχευμένη, μικρής κλίμακας διαφήμιση). Σήμερα μέσω της Google και ειδικότερα του Adwords μπορείτε να παρακολουθείτε, αν αυτά τα άτομα έκαναν κλικ στις διαφημίσεις σας όπως επίσης και την  αποτελεσματικότητα αυτών των διαφημίσεων.

Μέσω των διαφημίσεων αυτών δίνεται η ευκαιρία στον εκάστοτε επιχειρηματία  να προσεγγίσει δυνητικούς πελάτες, που χρησιμοποιούν πολλαπλές συσκευές (επιτραπέζιους υπολογιστές, laptop, tablet και smartphone).

 

google_adwords-svg-1

Η πλατφόρμα του Adwords είναι πολλή χρήσιμη για επιχειρήσεις. Δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να προσεγγίζει άτομα μόνο με ενδιαφέροντα που  ταιριάζουν με τα προϊόντα ή και υπηρεσίες και να τους προβάλλει στοχευμένες και συναφείς διαφημίσεις.

Ας δούμε λοιπόν μερικά από τα πλεονεκτήματα  που έχουμε με τις διαφημίσεις Adwords:

Λέξεις-κλειδιά:images

  • Οι λέξεις ή οι φράσεις που αντιπροσωπεύουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και χρησιμοποιούνται για την προβολή των διαφημίσεών σας. Χρησιμεύουν όταν οι πελάτες αναζητούν αυτές τις λέξεις-κλειδιά να επισκέπτονται τους ανάλογους ιστότοπους .

Τοποθεσία διαφήμισης:

  • Τοποθετήστε τις διαφημίσεις σας σε σελίδες που έχουν μεγάλη απήχηση στις αναζήτησης Google και σε ιστότοπους με μεγάλη επισκεψιμότητα με βάσει τα ψυχογραφικά στοιχεία των καταναλωτών που μας ενδιαφέρουν . Με την διαφήμιση κόστους ανά κλικ (CPC), χρεώνεστε μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και όχι όταν απλά αυτή εμφανίζεται.

Ηλικία, τοποθεσία, γλώσσα, κόστος διαφήμισης :

  • Τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών (ηλικία, γεωγραφική τοποθεσία και τη γλώσσα). Δεν υπάρχει δέσμευση για ελάχιστη δαπάνη. Είναι απλό να ξεκινήσετε τη διαφημιστική σας καμπάνια και είναι πολύ εύκολο να τη διακόψετε μόνιμα ή προσωρινά, όποτε θέλετε.

Συχνότητα Διαφημίσεων:

  • Εμφανίστε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες ώρες ή ημέρες της εβδομάδας και προσδιορίστε πόσο συχνά θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας.analytics-282739_960_720

Συσκευές, Αποτελέσματα διαφήμισης:                                           

  • Μπορείτε να επιλέξετε πότε και πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας. Προσεγγίζετε χρήστες ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν αυτό που προσφέρετε εσείς. Οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται σε όλα τα είδη των συσκευών και μπορείτε να ρυθμίσετε σε ποιες συσκευές θα εμφανίζονται.
  • Έχετε απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα: Αυτό το χαρακτηριστικό του Google Adwords, το καθιστά ίσως το μοναδικό εργαλείο διαφήμισης. Ο διαφημιζόμενος μπορεί να έχει απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα για τη σχέση κόστους – επιστροφής επένδυσης.

 

 Δημιουργήστε την δίκη σας καμπάνια εδώ:πατήστε εδώ!

ΠΗΓΕΣ:

www.webap.gr

www.bizz.gr/

support.google.com

 

ngantzias

Γεια σας ονομάζομαι Νικόλας Γαντζίας και είμαι τελειόφοιτος του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης με κατεύθυνση το μάρκετινγκ.Τα ενδιαφέροντα μου είναι να δημιουργώ ιστοσελίδες και να μαθαίνω γύρω από τον τομέα μου συνεχώς καινούργιες πληροφορίες.Επίσης είμαι ένας από τους editors του digitalid.gr

You may also like...