«Οι 5 βασικοί τύποι του Digital Marketing»

Ψηφιακό Μάρκετινγκ «είναι ένας από τους όρους τους οποίους όλοι έχουμε ακουστά αλλά κανένας μας δεν γνωρίζει τι ακριβώς σημαίνει ούτε το πόσο σημαντικό είναι στις ζωές μας ,ειδικά αμα είμαστε ιδιοκτήτες κάποιας επιχείρησης.Το ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing) είναι η εμπορία προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο Διαδίκτυο.Δηλαδή όλες οι δραστηριότητες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν ψηφιακές συσκευές.Αυτό περιλαμβάνει δραστηριότητες μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και σε πολλά ακόμη ψηφιακά μέσα.

Για να κατανοήσετε με λεπτομέρεια τι περιλαμβάνει ο όρος «Ψηφιακό μάρκετινγκ», εδώ είναι οι 5 πιο σημαντικοί τύποι ψηφιακού μάρκετινγκ.

  1. Κοινωνικό Μάρκετινγκ ΜΜΕ

Το κοινωνικό μάρκετινγκ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων. Έτσι λοιπόν, θα ξεκινήσουμε τη λίστα των τύπων ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα Social Media έχουν σίγουρα μια κερδοφόρα θέση σε αυτόν τον κατάλογο καθώς είναι ένας απο τους πιο σημαντικούς και αποτελεσματικούς τύπους.

Το Social Media Marketing είναι «η χρήση πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και ιστοτόπων για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας».

Αυτό σημαίνει ότι όλες οι ανταλλαγές πληροφοριών και η δέσμευση με τους καταναλωτές,τους συνεργάτες ή τους ανταγωνιστές σας στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων με στόχο την προώθηση των προϊόντων σας αποτελεί μέρος του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Για να είναι επιτυχής με το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων πρέπει να είστε προσεκτικοί και να καταλάβετε πλήρως το κοινωνικό δίκτυο που θα χρησιμοποιήσετε για το μάρκετινγκ σας. Κάθε κοινωνικό δίκτυο διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά, βέλτιστες πρακτικές επικοινωνίας και περιεχόμενο που τους αρέσει. Ορισμένα κοινωνικά δίκτυα θα λειτουργούν εξαιρετικά για την κατάστασή σας, το προϊόν και το περιεχόμενό σας – άλλοι δεν θα το κάνουν.

  1. Διαφήμιση Pay-Per-Click (PPC)

Παρόμοια με τη SEM, άλλες μορφές διαφήμισης της PPC περιγράφουν επίσης μεθόδους μάρκετινγκ όπου ο έμπορος πληρώνει για κάθε κλικ σε μια σύνδεση με έναν ιστότοπο. Εκτός από τις μηχανές αναζήτησης, σχεδόν όλα τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν την ευκαιρία για διαφήμιση Pay Per Click. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στη ροή των στοχευμένων χρηστών των κοινωνικών μέσων.Σημειώστε ότι πολλές από αυτές τις δραστηριότητες δεν μπορούν να διαχωριστούν με σαφήνεια. Οι γραμμές μεταξύ των διαφόρων τύπων ψηφιακού (ηλεκτρονικού) μάρκετινγκ είναι συχνά θολές.

  1. Affiliate Marketing

Το Affiliate Marketing είναι ένας τύπος ψηφιακού μάρκετινγκ με βάση την απόδοση. Συγκρίνοντας τη διαφήμιση της PPC με το Affiliate Marketing, ο διαφημιζόμενος δεν πληρώνει για την κυκλοφορία αλλά για τις προβολές. Τα ποσοστά είναι συνήθως υψηλότερα, αλλά ο κίνδυνος από την πλευρά του διαφημιζόμενου είναι περιορισμένος, αφού πληρώνει σύμφωνα με τις προβολές.

Το Affiliate Marketing είναι δημοφιλές μεταξύ των bloggers και τους ιδιοκτήτες ιστότοπων υψηλής κυκλοφορίας που βγαζουν χρήματα μέσα απο την πώληση προϊόντων άλλων ανθρώπων στο ακροατήριό τους(their internet viewers) όπως πχ. Οι youtubers.

  1. Τηλεοπτική διαφήμιση

Ενώ όλο και περισσότερο συνηθίζουμε να βρίσκουμε τρόπους να παραλείψουμε να παρακολουθήσουμε πραγματικά τηλεοπτικές διαφημίσεις, εξακολουθεί να υπάρχει κάποια επιτυχία μάρκετινγκ στη τηλεοπτική διαφήμιση.Αυτό συμβαίνει επειδή τα social media έχουν εισέλθει δυναμικά στην καθημερινότητά μας.

Κάτι που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι η διαφήμιση μέσω τηλεόρασης προσφέρει πολύ περιορισμένες επιλογές στόχευσης όπως και πολλών ακόμη πραγμάτων συγκριτικά με τους άλλους τύπους μάρκετινγκ αλλά εξακολουθεί να είναι αρκετά σημαντική και αποδοτική για την διαφήμιση προϊόντων .

  1. Διαφήμιση μέσω κινητού τηλεφώνου

Φυσικά, πολλοί από τους παραπάνω τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ μπορούν να γίνουν μέσω του κινητού τηλεφώνου. Ίσως χρησιμοποιείτε Facebook, Instagram και Google στο κινητό σας τηλέφωνο μετά από όλα. Υπάρχουν όμως και άλλοι τύποι μάρκετινγκ στο κινητό σας τηλέφωνο που μέχρι στιγμής δεν εντάσσονται σε καμία από τις προαναφερθείσες κατηγορίες.Η διαφήμιση μέσω SMS υπήρξε εδώ και αρκετό καιρό. Και με την τεχνολογία όπως το Bluetooth ακόμα σε άνοδο, οι δυνατότητες μάρκετινγκ και διαφήμισης για κινητά, ειδικά στο τοπικό μάρκετινγκ, δεν έχουν ακόμη αξιοποιηθεί πλήρως.

Τελική συμβουλή άρθρου:

Μπορεί να είναι αδιαμφισβήτητα ότι καλύτερο το «ψηφιακό μάρκετινγκ». Ωστόσο, αν θέλετε να αποφασίσετε για τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ σας, θα πρέπει να γνωρίζετε αυτούς τους 5 βασικούς τύπους και να επιλέξετε αυτά που πιστεύετε ότι ταιριάζουν καλύτερα για τις επιχειρήσεις σας.

Πηγές πληροφοριών:

https://blog.thesocialms.com/types-of-digital-marketing-consider-strategy/

https://en.wikipedia.org/wiki/Digital_marketing

Ariadne Douni

Ονομάζομαι Ντούνη Αριάδνη.Είμαι 21 ετών απο την Αθήνα και σπουδάζω στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.

You may also like...