Πως να προωθήσεις το προϊόν της επιχείρησης σου;

Πολλές είναι εκείνες οι επιχειρήσεις που δεν γνωρίζουν με ποιο τρόπο να αναπτύξουν το κατάστημα τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Κάθε επιχείρηση χρειάζεται να ακολουθήσει κάποιες μεθόδους προκειμένου να προωθήσει τα προϊόντα της και να έχει μακροπρόθεσμα οφέλη, χωρίς απαραίτητα να έχει πολλές γνώσεις Marketing!

Ας δούμε ποιες είναι αυτές:

1.Εκπαίδευση προσωπικού

Θεωρείται από τις πιο βασικές ενέργειες που πρέπει να κάνει μια εταιρεία. Κάθε μέλος της θα πρέπει να είναι ενημερωμένο για τα προϊόντα της έτσι ώστε να είναι έτοιμο να το παρουσιάσει με τον καλύτερο τρόπο στον πελάτη. Με άλλα λόγια θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος να διαφημίσει το προϊόν και να προβάλει τα οφέλη καθώς και χαρακτηριστικά του. Ο πωλητής θα πρέπει να σέβεται, να είναι πρόθυμος να ενημερώνεται και να διατηρεί καλές σχέσεις με τον καταναλωτή έτσι ώστε να γνωρίζει σε ποιους απευθύνεται και να έχει πλήρης γνώση των αναγκών του. Επίσης πολύ σημαντικό είναι η ανάπτυξη γνωριμιών των πωλητών με τους πελάτες καθώς οι άνθρωποι λειτουργούν με το συναίσθημα. Το προσωπικό θα πρέπει  να είναι εκπαιδευμένο έτσι ώστε να κάνει τον πελάτη να αφήσει περισσότερα χρήματα αγοράζοντας επιπλέον προϊόν. Θα μπορούσατε να του προτείνετε εσείς κάποιο προϊόν που ίσως να είναι συμπληρωματικό και να το χρειαστεί.

2.Ερωτηματολόγια

Μπορείτε να δημιουργήσετε ερωτηματολόγια προκειμένου να τα απαντήσουν οι καταναλωτές και να σας δώσουν την ευκαιρία να καταλάβετε ποιες είναι οι επιθυμίες τους. Έτσι λοιπόν θα μπορείτε να σχηματίσετε το κατάλληλο για εκείνους προϊόν και να τους κάνετε να το αγοράσουν. Εάν ικανοποιήσετε πλήρως τον πελάτη τότε σίγουρα θα επισκεφτεί για άλλη μια φορά την επιχείρηση σας.

3.Δημιουργία site

Κάθε καταναλωτής μπορεί να έχει πρόσβαση και να μάθει τα πάντα για την επιχείρηση, να κάνει έρευνα αγοράς για τα προϊόντα και τις τιμές της χωρίς να αφιερώσει πολύ χρόνο. Το site θα πρέπει είναι προσεκτικά σχεδιασμένο, να μην κουράζει τον καταναλωτή, να έχει ενδιαφέρον περιεχόμενο, εικόνες υψηλής ποιότητας και αληθείς πληροφορίες. Τέλος πολύ σημαντικό για τον πελάτη είναι να προσαρμόζεται σε κάθε συσκευή που έχει πρόσβαση, να μην τον δυσκολεύει κατά την πλοήγηση του.

4.Κουπόνια, εκπτώσεις, δείγματα

Μία από τις μεθόδους που σίγουρα θα «τραβήξει» τον καταναλωτή. Θα μπορούσατε λοιπόν μετά από μια αγορά ενός πελάτη να του δώσετε ένα κουπόνι για την επόμενη αγορά. Με αυτό το τρόπο ο πελάτης νιώθει ευχαριστημένος από την επιχείρηση σας και σίγουρα θα θέλει να επισκεφτεί για άλλη μια φορά το κατάστημα σας. Διαφορετικά θα μπορούσατε να βάλετε εκπτώσεις/προσφορές (“δυο προϊόντα στην τιμή του ενός”)  και να κάνετε τον καταναλωτή, αφού δει ότι το προϊόν είναι σε μια καλή τιμή, να το αγοράσει και να το γνωρίσει. Ένας πολύ καλός τρόπος προώθησης προϊόντων είναι να μοιράσετε δωρεάν δείγματα στους πελάτες που επισκέπτονται τακτικά το μαγαζί σας. Με αυτό τον τρόπο ίσως μείνει ικανοποιημένος και την επόμενη φορά που θα έρθει στο μαγαζί σας, θα προτιμήσει το προϊόν σας.

5.Διαφημιστικά δώρα

Θα μπορούσατε με κάθε αγορά του προϊόντος να δίνετε μαζί και ένα δώρο της επιλογής σας με το λογότυπο της επιχείρησης. Αυτό το δώρο ίσως γίνει η αφορμή για να αγοράσουν το προϊόν σας και άλλοι καταναλωτές!

6.Παρουσιάσεις

Μπορείτε να δημιουργήσετε διάφορα events, εκδηλώσεις και να καλέσετε κόσμο στην επιχείρηση σας. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να μιλήσετε για το προϊόν σας και να το διαφημίσετε.

7.Social media marketing 

Ίσως ο πιο διαδεδομένος τρόπος προώθησης προϊόντων. Απευθύνεται κυρίως σε νέους αν και πλήθος κόσμου επισκέπτεται καθημερινά τα social media (facebook, Instagram, youtube, twitter κ.λ.π).Είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος να διαφημίσετε το προϊόν σας προκειμένου να αποκτήσει ένα brand και να κάνει το καταναλωτή να το εμπιστευτεί.

8.Search engine marketing

Πρόκειται για πληρωμένες διαφημίσεις. Θα μπορούσατε να δώσετε ένα χρηματικό ποσό προκειμένου για τη βελτιστοποίηση της θέσης του προϊόντος στις μηχανές αναζήτησης (SEO). Με αυτό το τόπο το προϊόν σας θα κατακτήσει την κορυφή!

9.Article marketing

Θα μπορούσατε να γράψετε κάποια άρθρα για το προϊόν σας, το οποίο προσφέρει λύση στο πρόβλημα του καταναλωτή. Όταν το ετοιμάσετε μπορείτε να το προωθήσετε στο υπάρχον site σας ή ακόμα και σε άλλα site! Έτσι θα προβάλλετε όλες τις ιδιότητες του προϊόντος σας και θα αναφέρετε πράγματα που ενδεχομένως να μην γνωρίζουν. Ίσως αυτό το άρθρο να βοηθήσει και πείσει το καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν σας καθώς πιστεύει ότι είναι το κατάλληλο για εκείνον.

10.Banners

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε άλλα sites με υψηλή επισκεψιμότητα προκειμένου να διαφημίσουν το προϊόν σας. Αυτό μπορεί να γίνει αν δώσετε κάποιο χρηματικό ποσό σε αυτά έχοντας ως αντάλλαγμα να δημοσιεύσουν το προϊόν σας  βάζοντας banners σε διάφορα σημεία της σελίδας (στο σημείο που εσείς επιθυμείτε).

11.Email marketing

Με το Email marketing μπορείτε να γλυτώσετε χρήματα και κόπο! Με την εγγραφή του πελάτη στο site σας θα μπορείτε να του στέλνετε διαφημιστικού υλικό και να του υπενθυμίζετε την παρουσία σας. Έτσι ο πελάτης θα ενημερώνετε συνεχώς για την επιχείρηση σας χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτεί το κατάστημα σας. με άλλα λόγια θα πρέπει να κάνετε ένα συνεχές follow up για να κάνετε το κόσμο να μιλάει για εσάς και σας προτείνει σε άλλους!

Μπορείς να ξεκινήσεις λοιπόν!

 

Αναφορές:

http://www.epixeiro.gr/article/2117

https://underwriter.gr/

https://epixeirein.gr/2008/10/24/kanones-poliseis/

https://epixeirein.gr/start-here-marketing/

http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,124975&_dad=portal&_schema=PORTAL

Ειρηνη Σαμωνακη

Το όνομα μου είναι Ειρήνη Σαμωνάκη και κατάγομαι από το Ηράκλειο Κρήτης. Σπουδάζω στο ΤΕΙ Κρήτης, στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου.

You may also like...