Πως βοηθάει το facebook στην προώθηση ενός προιοντος;

Το Facebook είναι χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του 2004. Οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν μέσω μηνυμάτων με τις επαφές τους.Nα τους ειδοποιούν όταν ανανεώνουν τις προσωπικές πληροφορίες τους. Το Facebook σήμερα έχει πάνω από 1 δις ενεργούς χρήστες, κατατάσσοντάς το έτσι στη λίστα ταξινόμησης του Alexa. Δηλαδή είναι  ένα από τα δημοφιλέστερα web sites του πλανήτη.

Επίσης, το Facebook είναι ένα από τα δημοφιλέστερα sites για ανέβασμα φωτογραφιών με πάνω από 14 εκατομμύρια φωτογραφίες καθημερινά. Το Facebook είχε το 2013 πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Επίσης, το Facebook είναι ένα από τα δημοφιλέστερα sites για ανέβασμα φωτογραφιών με πάνω από 14 εκατομμύρια φωτογραφίες καθημερινά. Με αφορμή τη δημοτικότητά του, το Facebook έχει υποστεί κριτική και κατηγορηθεί σε θέματα που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα και τις πολιτικές απόψεις των ιδρυτών του. Ωστόσο η συγκεκριμένη ιστοσελίδα παραμένει η πιο διάσημη κοινωνική περιοχή δικτύωσης σε πολλές αγγλόφωνες χώρες. Το Facebook είναι ένας καλός τρόπος δικτύωσης με φίλους και γνωστούς.

Εκτός από το να αναρτάτε τα ίδια τα προϊόντα σας – πράγμα που μπορεί εύκολα να καταντήσει κουραστικό- υπάρχουν πολλά ακόμα που μπορείτε να κάνετε.

Η καλύτερη διαφήμιση για εσάς στο Facebook είναι να αναρτήσουν οι πελάτες σας περιεχόμενο που σχετίζεται με την εταιρεία ή τα προϊόντα σας. Δεν είναι όμως όλες οι εταιρείες “Starbucks” και το να σας προωθήσουν οι χρήστες σας δεν είναι πάντα εύκολο. Ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να τρέξετε  έναν διαγωνισμό που ζητάει από τους συμμετέχοντες να αναρτήσουν υλικό που σχετίζεται με την εταιρεία σας. Μπορεί να θέλετε να τους ζητήσετε να βγάλουν μία φωτογραφία με το προϊόν σας ή να χρησιμοποιήσουν κάποιο hashtag σας προκειμένου να συμμετάσχουν.

Κάτι που επίσης θα βοηθήσει είναι να προσθέσετε social media buttons στις σελίδες προϊόντων ώστε να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας. Έτσι ώστε να μοιραστούν τα προϊόντα σας με τους διαδικτυακούς τους φίλους.

Πως να κερδίσεις νέους πελάτες;

Το να κερδίσει κανείς νέους πελάτες μέσω οργανικής απήχησης το λες και άθλο. Ευτυχώς για εσάς (και το Facebook), ο κολοσσός των social media δίνει πολλές δυνατότητες για διαφήμιση και πάρα πολλές επιλογές στόχευσης. Έτσι ώστε να προσεγγίσουν οι επιχειρήσεις το πιο σχετικό για αυτές κοινό.

Διαφημίστε τα προϊόντα σας στο Facebook και έχετε κατά νου ότι είναι πάντα καλύτερο να διαφημίζετε κάτι συγκεκριμένο από το γενικό αφού μπορείτε έτσι να κάνετε καλύτερη στόχευση κοινού. Με βάση των ενδιαφερόντων και των αναγκών τους αλλά και να προβάλλετε ένα πιο συγκεκριμένο μήνυμα.

Είναι επίσης σημαντικό η διαφήμισή σας να στέλνει σε σελίδα που είναι απολύτως σχετική με αυτό που διαφημίζετε. Αν για παράδειγμα προωθείτε ένα νέο μοντέλο κινητού, τότε η διαφήμισή σας δεν θα πρέπει να στέλνει στη σελίδα κατηγορίας σας με τα κινητά αλλά στη συγκεκριμένη σελίδα προϊόντος ή μία landing page. Η αλληλεπίδραση των χρηστών με κάποια ανάρτησή σας έχει μεγάλη σημασία για εσάς έστω κι αν δεν… της φαίνεται. Ένα σχόλιο ή ένα like κάποιου χρήστη μπορεί να φέρει πολλούς ακόμα υποψήφιους πελάτες. Δείτε ορισμένους τρόπους για να κάνετε τους χρήστες να ασχοληθούν μαζί σας:

1)Στους χρήστες αρέσουν τα παιχνίδια. Βάλτε τους να διαλέξουν ανάμεσα σε δύο αγαπημένα προϊόντα, σχολιάζοντας κάτω από την εικόνα.

2)Όλοι έχουμε μπει στον πειρασμό να πατήσουμε like για τον Ροναλντίνιο ή Share για τον Μέσσι . Αποτελεί ένα γρήγορο παιχνίδι που στην τελική… έχει πλάκα.

Αξιολογήσεις

Οι αξιολογήσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Το διαδίκτυο έχει κάνει πολύ εύκολο το να μπορεί ο οποιοσδήποτε να εκφράσει τη δυσαρέσκεια ή την ικανοποίησή του από κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Oι χρήστες εμπιστεύονται έως κάποιου βαθμού τα σχόλια αυτά.

Πηγές:

Δημήτρης Τσουρής

Ονομάζομαι Δημήτρης Τσουρής και είμαι φοιτητής στο Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου με κατεύθυνση Μάρκετινγκ!

You may also like...